Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at mannen din har hatt sex med ei 13 år gammel jente da han var 13?
Gjest Gjest_linus_* Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at mannen din har hatt sex med ei 13 år gammel jente da han var 13? Hvis de begge var 13 og villig, så er det vell ikke så mye å tenke på... Litt tidlig ute, men ville ikke tenkt mer over det
Titti72 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Hva mener du egentlig med "godtatt av din mann"? Har han gjort dette for x antall år siden, så er det fint lite han eller jeg kunne ha gjort med det. Ikke fly i taket, fordi du ikke tåler hans fortid, hvis du gjør det, får du bare en sensurert versjon heretter.
Cuckold Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at mannen din har hatt sex med ei 13 år gammel jente da han var 13? Selvsagt ville jeg "godtatt" at hun hadde hatt sex med en jevngammel gutt i den alderen man ofte debuterer med voksensex. Jeg vil også godta at hun har hatt sex lenge før dette, da i form av seksuelle leker og eksperimentering med andre barn, men da er det jo som regel andre ting som står i fokus, samleie har ikke den samme rollen i barns seksualitet. Men seksuelle er vi fra vuggen til graven, og ingen har rett til å krenke andre på en så grov måte at man fratar dem retten til seksuell utfoldelse med jevnaldrende.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ha ha! "Godtatt" av din mann... Hva er du slags skinnhellig dame? Du hadde vel ikke en eneste seksuell tanke før du var 16, du? Eller kanskje ikke før i 20-årene en gang...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Syntes det var tidlig å debutere ja, men begge var jo 13 år, da spiller det vel ikke noen rolle... Eller hva er det du synes er så problematisk ved dette nå?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Hadde reagert på det, men i hvilken grad er jeg usikker på. Det kommer an på hviken type sex det var, og hans tanker om det i ettertid. Men jeg ser en 13 åring for alt for ung til samleie med alle de risikoer det innebærer, så om han i ettertid ser det som totalt uproblematisk hadde jeg nok blitt betenkt.
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Ja, herregud, de var da barn og sikkert bare nyskjerrige. Hadde han vært 23 og hun 13 hadde det vært en annen ting. Jeg trodde ærlig talt først at du hadde skrevet feil her altså, skjønner ikke at det er noe å reagere på. det var vel frivillig fra begges side?
FantasDick Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Godtatt? Begge to var jo like gamle (unge) og selv om jeg synes 13 år er litt i tidligste laget å være seksuelt aktiv, er det jo "normalt", lenge siden og ikke noe jeg har noe med egentlig. En x-kjæreste debuterte som 12-åring, med en jevngammel jente. Tidlig, ja, men ikke noe jeg reagerte på.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 hva som var så morsomt med godtatt egentlig? Hadde han vært like gammel så hadde jeg synes det var ok men hadde han vært flere år eldre så hadde jeg nok sparka han ut.
Gjest Elijah Skrevet 8. mars 2010 #13 Skrevet 8. mars 2010 Tåpelig spørsmål. Lurer på hva annet du er usikker på om du "godkjenner" hos din mann
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Tåpelig spørsmål. Lurer på hva annet du er usikker på om du "godkjenner" hos din mann Tåpelig svar med tåpelige spekulasjoner vil nå jeg heller si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå