Gå til innhold

Liker ikke norsk tipping

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvorfor må norsk tipping gjør det så vanskelig og tungvint?

Jeg vil handle fra internett, jeg vil gå inn på norsk tipping, velge det jeg skal ha og betale med kredittkort og være ferdig med det. Kan jeg det? Nei, for man må ha et spillekort (noe jeg har)man må overføre penger til fra banken og til spillekortet og det er ikke bare bare heller. Masse registrering og tull og fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du må ha et særdeles bedagelig liv, du - som synes denne engangsregistreringen er så fæl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg misliker mest med Norsk Tipping er at de ikke trekker de tallene jeg har på min kupong, eller jeg har jo alle tallene et eller annet sted på kupongen men kan de ikke trekke de 7 tallene jeg har på ei rekke....... Dette misliker jeg sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du må ha et særdeles bedagelig liv, du - som synes denne engangsregistreringen er så fæl...

Jeg snakker om å betale på internett. Å betale i butikk går greit. Men jeg liker best å gjøre det hjemme, noe jeg bare gjør om jeg har vunnet penger på kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først har registrert deg og fått tilsendt kortholderen, så er det ikke verken tidkrevende eller noe hokuspokus og flytte penger mellom kredittkortet og spillekontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har lurt på er: den kortleseren til Buypass er jo i prinsippet akkurat det samme som chip-leseren i enhver butikk. Regner med at det ligger i systemet at det etterhvert skal bli mulig å plugge det vanlige bankkortet inn der for å betale for ting over nettet? Jeg har ikke sett det ennå og vet ingenting om sikkerhetsgraden, men muligheten bør jo være der.

En annen ting som er greit med spillerkortet og leseren, er at når man har det, så kan man bruke det til å logge seg inn på Altinn der man kan gjøre ting som å endre fastlege og se de offentlige rettighetene man kan benytte seg av. Veldig greit, for da slipper man å grave frem selvangivelsen eller kodebrevet fra i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først har registrert deg og fått tilsendt kortholderen, så er det ikke verken tidkrevende eller noe hokuspokus og flytte penger mellom kredittkortet og spillekontoen.

Nå har ikke jeg testet løsningen, men jeg ser for meg at det hadde vært mye bedre å hatt en mulighet for å betale direkte med kredittkort eller PayPal dersom man ikke har penger på spillekortet. Det er tross alt mer tungvidt å flytte pengene to ganger, fremfor en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Kontakta Hilde för att få en Firmabruker upprättad.

Med en firmabruker (kontakt Hilde) kan du skrive innlegg i forumet på vegne av et firma, men du kan ikke bedrive ren markedsføring av produkter eller tjenester.

Furstina, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...