Gå til innhold

blir menn helt utladet?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Min nye kjæreste ville ikke ha sex i dag tidlig, fordi han mente han ville bli veldig trøtt etterpå 8hadde en krevende dag på jobb foran seg). Kan dette stemme? Jeg ble faktisk litt trist...

Vi var veldig tente begge to. Jeg tror den egentlige saken var at han ikke hadde flere kondomer, og ikke turte å si det til meg...

Han er veldig stressa på det med kondomer, og det er jo helt greit (til tross for jeg bruker annen prevansjon i tillegg).

Det jeg lurer på er: blir menn så utladet at de ikke kan ha sex om morgenen? Høres rart ut spør du meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den typen ja :) er nok ikke så uvanlig.

Skrevet

Kan bli trøtt etterpå...sent på kvelden...men nei til morgensex på grunn av en krevende dag?...det har jeg ikke hørt før...da hadde jeg heller vært litt trøttere... :)

Skrevet

Hos oss er det jeg som blir trøtt, han full av energi, høhø!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Kommer helt an på hvor hardt jeg kommer/orgasmens kraft, men generelt blir jeg ikke så trøtt at jeg ikke orker gå på jobb nei.

Gjest Gjest (Trådstarter)
Skrevet
Kommer helt an på hvor hardt jeg kommer/orgasmens kraft, men generelt blir jeg ikke så trøtt at jeg ikke orker gå på jobb nei.

Nei, det er jo det jeg trodde også....tror faktisk han egentlig manglet en kondom. Men hvorfor ikke bare SI det da?

Skrevet

Jeg synes også det var merkelig. Ble faktisk litt lei meg. Tror det var en unnskyldning for noe annet, og jeg vil gjerne at han skal være ærlig mot meg....

Skrevet
Hos oss er det jeg som blir trøtt, han full av energi, høhø!

Jeg blir ikke trøtt, snarere tvert imot. Greit at han blir trøtt, men SÅ trøtt? aldri hørt om det før...

Som regel har det vært jeg som ikke har hatt lyst (i mitt tidligere forhold), og jeg tror faktisk aldri jeg har blitt avvist før! Ny opplevelse, og litt leit. Spesielt siden jeg ikke hadde sett han på over en uke, og var mer enn klar. Heldigvis kommer han en tur i kveld også...Hvis det egentlig var en annen grunn, synes jeg det er trist hvis han ikke er ærlig. At han var tent var jo veldig lett å se....

Skrevet
Kan bli trøtt etterpå...sent på kvelden...men nei til morgensex på grunn av en krevende dag?...det har jeg ikke hørt før...da hadde jeg heller vært litt trøttere... :)

Hm. Da må det vel være en annen grunn?

Hvis det var at han manglet kondomer, så er det vel bare å si det?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg synes også det var merkelig. Ble faktisk litt lei meg. Tror det var en unnskyldning for noe annet, og jeg vil gjerne at han skal være ærlig mot meg....

Neida, det er vel egentlig ikke så merkelig. Jeg mente at jeg generelt ikke blir så trøtt selv, men det har hendt de gangene jeg har kommet kraftig og spruta som en gal :P

Jobb heller mot litt mindre og ikke altoppslukende orgasmer dersom dere skal ha sex om morgenen. Kan hende det funker på han, men alle er jo forskjellige her.

Skrevet
Neida, det er vel egentlig ikke så merkelig. Jeg mente at jeg generelt ikke blir så trøtt selv, men det har hendt de gangene jeg har kommet kraftig og spruta som en gal :P

Jobb heller mot litt mindre og ikke altoppslukende orgasmer dersom dere skal ha sex om morgenen. Kan hende det funker på han, men alle er jo forskjellige her.

Og hvordan jobber man mot det, da...? Han er veldig lett på avtrekkeren, kort lunte eller hva jeg skal si ;-) Vet ikke om det har noen betydning, men...

Gjest megvel
Skrevet

Kanskje han har en kjønnssykdom og ikke vil si det til deg, når han insisterer på kondom og ikke vil si at han ikke vil ha sex pga kondommangel.

Min kjære har aldri vært vanskelig å overtale til morrakos, og sier selv at det gir en bedre start på dagen ;)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Og hvordan jobber man mot det, da...? Han er veldig lett på avtrekkeren, kort lunte eller hva jeg skal si ;-) Vet ikke om det har noen betydning, men...

Spørs litt på han, men for min del fungerer det å ikke stimulere for lenge. Det er når jeg stimulerer lenge og nesten når klimaks flere ganger underveis jeg får de sterkeste orgasmene.

Gjest Elijah
Skrevet

Jeg kan få en følelse av å bli seksuelt utladet, men ikke fysisk sliten slik at det påvirker dagen min.

Et alternativ du kan foreslå til mannen din er at han ikke ejakulerer.

Da vil han garantert ha enda mer av denne energien som han er så glad i. Dessuten vil kveldssexen bli enda bedre ;)

Dette gjør jeg forøvrig ofte selv. Ensidig fokus på å ejakulere kan føre til dårlig sex, IMO.

Skrevet

En kjapp en krever ikke mange kalorier...men jeg føler også enkelte ganger at jeg ikke er klar for sex...da er det i tilfelle bare å si det.

Et problem med dere kvinner er at dere skal tolke ting "i hjel". Det er først når ting er gjentagende at dere bør legge vekt på det... :)

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

Når din mann ikke vil ha sex om morgenen, tyder på at han er gått lei. At du tillater at alt skal gå etter "når det passer han", er hinsides utrolig spør du meg. Synd du er komt sammen med en slik person. Jeg hadde aldri tolerert en samboer som bare ville ha en liten bit av meg, og glemte resten.

Skrevet
Når din mann ikke vil ha sex om morgenen, tyder på at han er gått lei. At du tillater at alt skal gå etter "når det passer han", er hinsides utrolig spør du meg. Synd du er komt sammen med en slik person. Jeg hadde aldri tolerert en samboer som bare ville ha en liten bit av meg, og glemte resten.

På grunn av EN morgen??? Dere kvinner hadde lynsjet en mann om han hadde gjort det samme etter EN morgen.... :goodbye:

Gjest Elijah
Skrevet
På grunn av EN morgen??? Dere kvinner hadde lynsjet en mann om han hadde gjort det samme etter EN morgen.... :goodbye:

LOL!

Dette hørest egentlig helt latterlig ut. Burde ikke engang trenge å lage en tråd om det.

Differensier mellom enkelttilfeller og gjentagende hendelser som SMann sier.

Ser at en lenger her oppe ikke hadde tolerert slik oppførsel fra samboeren sin? Hører du ikke hvor latterlig du er?

Skrevet

Samboeren min blir energisk og spretter opp etter (morgen)sex, men blir døsig og slapp om han blir liggende. Om kvelden slukner han ganske fort etter sex, og begge to må jobbe hardt om vi skal ha han våken en stund til, av en eller annen grunn. :P

Gjest gjest -trådstarter
Skrevet

Hei

Han har ikke gått lei, heldigvis :)

Jeg synes sex skal være noe begge to vil gjennomføre, så at det ikke passet han er jo bare å respektere. Han er en fantastisk person, jeg har ingenting å klage på. Jeg bare lurte litt på hvordan dette er for andre....

Og ga han meg masse kos i går kveld ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...