Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest barista
Skrevet (endret)

Snart har min kjære bursdag. Jeg har lest litt og fikk en morsom ide. En overlevelsespakke. Jeg studerer borte fra hjemmestedet, vi treffest bare en helg i måneden ca. Og jeg tenkte, en pakke med "Her er ting du trenger for å overlever uten meg" (dette inkl. jo også vanlig overlevelsesting også, men med en vri. Det jeg tenkte så langt var:

- Gavekort på masasje o.l. for å få han til å se frem til neste gang vi treffes

- Bilder av meg/oss, to remember me(?? litt usikker)

- Godteri

- Tannbørste

- Boxer

- Kanskje en slagt ting som han åpner hver dag med fine ting jeg har skrevet til han. Nedtelling til sommer når jeg kommer hjem. Er kanskje litt klissette?

Andre forslag?

Endret av barista
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg gjor noe lignende med kjæresten min for to år siden, men for å være ærlig så tror jeg ikke det helt falt pladask i smak!

Jeg synes jo det høres veldig søtt ut, og kunne gjerne fått en "overlevelse pakke" Men jeg vet nå at min mann heller vil ha "gutteting" Et playstation spill, en gitar, noe elektrisk rett og slett. men så spørs det jo hvilken type kjæresten din er. Min synes det hele var klissete(selv om han til tider er veldig romantisk)

Skrevet

Jeg lagde en sånn pakke til ei venninne forrige uke. Den inneholdt en bok, blader, godteri, krem og t-skjorte.

Gjest barista
Skrevet

Hmm.. Ja, mulig det ikke helt faller i smak hos gutta..

Det er SÅ FORT å tenkte på hva en selv ønsker, også handle ut fra det! Uffda... Hehe

Hva har du gitt din kjære i ettertid da gjest?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hmm.. Ja, mulig det ikke helt faller i smak hos gutta..

Det er SÅ FORT å tenkte på hva en selv ønsker, også handle ut fra det! Uffda... Hehe

Hva har du gitt din kjære i ettertid da gjest?

Det er sant. man gir det man selv gjerne ønske og synes er søtt. Men glemmer å se det fra deres perspektiv. Tenk deg at du fikk datakabler og en ubs, eller nye dekk til bursdagen:P (overdrevent men likevell) :fnise:

Det kommer jo ann på budsjettet...

Til bursdagen i fjord fikk han en tur til oslo og konsert bilett til hans ynligns artist.

Til jul fikk han gitar hero.

Nå til bursdagen hans planlegger jeg besøk på wastlan,(overraskelse) med middag og fest der inne i lokalene etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...