Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden finner man en god bh?? før jeg fikk barn, så brukte jeg hm bh, myke og gode, men etter 2 barn og amming er puppene mye større og henger mer.

Har vært på flere butikker og fått tilpasset størrelse, men det som sitter godt i butikken, blir helt jævlig og bruke etter en stund og man begynner og bevege seg. de gnager og trykker og det er bare vondt. :tristbla:

Jeg reager også på stoffet på disse bh,ene. alle er så syntetisk, føler at jeg koker inni bh,en.

Før så tok jeg på en bh om morgenen og tenkte ikke mer på den før jeg tok den av om kvelden, nå er hvert minutt en pine:-(

Så mine spørsmål er; hvis man har store henge pupper, er da vonde bh,er det som man må forvente seg?

hva heter din beste bh?

Ser nå at innlegget mitt kan oppfattes dumt, mem dette er et stort problem for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg brukar Chantelle, og er veldig fornøgd med det. Abecita har også mange fine. Eg opplever ofte at bøyla gneg under armen. Trikset då er å lage ein bitteliten bøy på spila ca. 2 cm frå enden. Då kjem den ut frå huda utan å møte huda under armen. Sjekk at dei bh-ane du prøver ikkje har blonde på innsida. Dei skal ha mjukt stoff overalt der dei møter huda.

Gjest barista
Skrevet

Kjeden change har GODE bh-er. Og servicen er upåklagelig. De er personlig, og yter det ekstra. Prisene er ok de og, noe dyrt, men du finner greie priser også!

Kvaliteten er ikke det beste, du får det du betaler for! Men, det er langt bedre enn hm, og disse vanlig butikk kjede bh-ene, for all del!

Ellers har la-senza mye fint, også godt. Men for fint til hverdags.

Jeg sverger ofte til triuph, og på lindex har de en stormote avd. med bh-er. En gang i blant finner jeg noe der og. :-)

Dette er alle dyrere enn Cubus, og hm bh-er. Men vel verdt det!

Skrevet

Jeg er stooor og har bryster deretter, og de beste BH-ene mine har jeg faktisk fra Change.

Vet ikke hvor du holder til hen, men de har i alle fall mange butikker.

Forøvrig må jeg bøye litt på spilene på alle BH-er jeg skaffer meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har store bryster og kjøper det meste på nettet. Favoritten er Fantasie.

Gjest loveli
Skrevet

Jeg bruker 70F/65H og kjøper BH-ene mine på "Det lille under" på Paleèt i Oslo. Utrolig hyggelig personale! Men det er dyrt da...

Skrevet

Lalina på St. Hans Haugen i Oslo har jo mye fint.

Det fikk jeg vite her på KG.. :)

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg bruker Triumph sine jeg, synes det er helt topp!

P.S. Håndvasker alltid bh`ene, de holder seg mye bedre da, både passform og farge.

Skrevet

Stemmer også for Change sine bh-er, man får en liten oppvåkning når de måler deg og man får vite hva som egentlig er rett størrelse, jeg gikk fra 75A til 70DD! :fnise:

Skrevet
Stemmer også for Change sine bh-er, man får en liten oppvåkning når de måler deg og man får vite hva som egentlig er rett størrelse, jeg gikk fra 75A til 70DD! :fnise:

Det skal vel måles riktig uansett da - utgangspunktet i hvert fall :)

Du ble fornøyd når det ble riktig, antar jeg?

Gjest Gjestdame
Skrevet

Åh, da kan jeg prise meg lykkelig for de små puppene mine som ikke trenger noen bh

Skrevet
Det skal vel måles riktig uansett da - utgangspunktet i hvert fall :)

Du ble fornøyd når det ble riktig, antar jeg?

Superfornøyd! Jeg kjøpte alltid bh-ene mine på HM, Cubus osv, og kunne ikke forstå hvorfor jeg aldri kunne finne en som satt som den skulle. Nå investerer jeg heller litt for å få en god som sitter som den skal :)

Skrevet (endret)

takk for mange svar, det som er så trasig for meg, er at jeg har blitt målt og funnet min rette størrelse, men jeg synes det er helt forferdelig og gå i disse trange bhene.det gnager og er dritvondt.

Tror kroppen min må være helt ødelagt , for jeg leser og hører hele tiden om damer som trodde de hadde feks. 85c , men ble målt og den rette str var fks.75e og det var som og komme til himmelriket :-(

Ser at det kan se ut på det første innlegget mitt at jeg bruker Hm bh enda, men det er mange år siden nå, har for store pupper til det :-)

Endret av sea&sun
Skrevet (endret)
takk for mange svar, det som er så trasig for meg, er at jeg har blitt målt og funnet min rette størrelse, men jeg synes det er helt forferdelig og gå i disse trange bhene.det gnager og er dritvondt.

Tror kroppen min må være helt ødelagt , for jeg leser og hører hele tiden om damer som trodde de hadde feks. 85c , men ble målt og den rette str var fks.75e og det var som og komme til himmelriket :-(

Ser at det kan se ut på det første innlegget mitt at jeg bruker Hm bh enda, men det er mange år siden nå, har for store pupper til det :-)

Det er kanskje flåsete å si, men det har vel noe med vane å gjøre også, tenker jeg da.

Og riktig passform på undertøy er så uendelig viktig for at resten av tøyet skal se bra ut.

Men det er klart, er man misfornøyd og det føles feil så er jo det ille og.

Vil anbefale deg å ta en tur til Lalina i Oslo, utvalget og servicen er utrolig bra der.

Endret av -TanteBrun-
Skrevet

jeg kjøper på lindex, laila mae, el hva merke heter. I det siste har jeg oxo kjøpt noen som har ganske lik design som en sexy og støttende sports-bh. Er så lei av at alle bare sklir ned over skuldrene...

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke verdens største pupper, varierer mellom 75D (som oftest) og noen ganger 75C.

Min erfaring tilsier imidlertid at de ikke har gode nok BHer på Lindex,Cubus (ikke Triumph engang), Change etc. Jeg handler kun på dyrere undertøysbutikker, Abcita, Chantelle etc (håper navnene er noenlunde riktige..) har mye bra. Men må alltid prøves nøye!

Skrevet

Jeg bruker en BH uten sømmer, blonder og vatteringer. Merket heter Fantasie og de har den på LaLina. Siden jeg bor langt fra Oslo, handler jeg på nett, og dermed også til under halve prisen... Synes Fantasie har mange gode BH-er til oss med store pupper. Jeg bruker 80 G.

Skrevet
jeg kjøper på lindex, laila mae, el hva merke heter.

Ella May du tenker på? :)

Jeg synes de er gode, og føler at de gir mer støtte, selv om jeg ikke har stor byste.

Ellers burde vel bh'er fra "spesial-butikker" som LaLina, Change o.l være gode for de som trenger ekstra støtte.

Skrevet
... Er så lei av at alle bare sklir ned over skuldrene...

Det problemet hadde jeg også, men så oppdaget jeg skulderbeskyttere i silikon som hindrer stroppene i å skli ned, og i tillegg unngår man disse gropene på skulderen som ser skikkelig teit ut (føler jeg i alle fall).

Det har også hjulpet på holdningen min og stive skuldre, for nå prøver jeg ikke å holde stroppene oppe ved å heve skuldrene lenger..

Anbefales på det sterkeste!

:)

Skrevet
Det problemet hadde jeg også, men så oppdaget jeg skulderbeskyttere i silikon som hindrer stroppene i å skli ned, og i tillegg unngår man disse gropene på skulderen som ser skikkelig teit ut (føler jeg i alle fall).

Tenkte bare å smette inn at om du får groper på skuldrene, bruker du sannsnligvis feil størrelse/fasong. 90% av støtten skal komme fra båndet rundt, som det er viktig sitter stramt nok OG passer din kropp. Stroppene skal nesten ikke holde oppe noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...