tina1993 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Heij, jeg har alltid hatt lyst på platina blondt hår, har for øyeblikket brunt hår, men jeg tørr liksom ikke en så stor forandring, men forandring fryder:), men hvis jeg skal, hvordan er beste løsningen og få platinablondt hår fortest mulig?
Gjest yojo Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Heij, jeg har alltid hatt lyst på platina blondt hår, har for øyeblikket brunt hår, men jeg tørr liksom ikke en så stor forandring, men forandring fryder:), men hvis jeg skal, hvordan er beste løsningen og få platinablondt hår fortest mulig? Det hadde jeg ikke turt å gjøre selv, ta det hos frisøren, så kan du jo farge etterveksten hjemme selv senere
tina1993 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Det hadde jeg ikke turt å gjøre selv, ta det hos frisøren, så kan du jo farge etterveksten hjemme selv senere mhm,, Jeg tenkte å la en venninne gjøre det, siden hun går på frisør linjen, men jeg har ikke snakket med hun på en stund, men lurer på om du/ dere har erfaring(er) med dette:)
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 jeg ville startet med å stripe det, i og med at du har brunt hår så vil du ikke bli platinablond med det første, dette må gjøres i flere omganger, og tar litt tid. i hvertfall hvis du vil beholde og ta vare på håret ditt. anbefaler nok å gjøre det hos frisør, fordi du garanert vil komme tilbake hit å spørre om hva du skal gjøre fordi håret er blitt oranje/gult. lykke til!
Lykkemor Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Gå til frisøren, be om avfarging. Ta deretter striper i hele håret :-)
tina1993 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 Gå til frisøren, be om avfarging. Ta deretter striper i hele håret :-) Ja okei. tusen takk, er på god vei til å bli blond no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå