Gjest Ephoria Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei, jeg lurer på om noen kjenner til anisktsbehandling og pleie for menn, og hvilken produkter menn bør bruke?
~Maja~ Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg søkte rundt på KG da jeg lurte på det samme, og fant dette gode tipset: Shaving gel- Gir jevnere og komfortabel barbering, samt økt beskyttelse for huden. Et rikt og behagelig skum, som samtidig er beroligende for huden. Inneholder helende, beroligende plante ekstrakter uten uttørrende alkohol. Deep cleansing foam: Praktiskt renseskum som renser effektivt bort smuss og ikke er uttørrende for huden. Inneholder fruktsyrer som motvirker grov hud, "sorte prikker", ingrodde hår og urenheter. Face scrub: God peeling til ansiktet som fjerner døde hudceller og gjør huden umiddelart renere og friskere. Motvirker grov hud, urenheter, "sorte prikker" og ingrodde hår. After shave balm: Lett krem uten alkohol som virker desinfiserende, beroligende, helende og fuktighetsgivende. Motvirker urenheter og ingrodde hår. Anti ageing cream: Min favoritt! Aktiv anti ageing krem aom forebygger og jevner ut rynker og hudaldring som tørrhet. denne er også rensende og helende ( spesielt på rød og tørr hud). Kan påføres etter barbering. Dette gjelder Matis sin herreserie. Jeg har selv bestilt Dermalogica Shave Kit til min mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå