superior Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 En i familien fikk frastjålet en pc og en mobiltelefon på jobben (hadde tingene i et sånt skap på jobben, med lås på). Forsikringsselskapet sier at han skal få igjen penger, men hvor lenge tar det egentlig? Når han ringer er aldri "den som har noe med dette å gjøre" tilgjengelig. Kan han gjøre noe for at dette skal gå fortere? Purre? True med forbrukerrådet eller noe?
Gjest Marlo Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har fått igjen pengene innen en måned fra saken er ferdig hos forsikringselskapet, 3 ganger har jeg brukt dem. 1) Ble frastjålet laptop, kamera og gps fra bilen 2) Bagasje som ikke kom frem til reisemålet - fikk da dekket alle utgifter til klær og lignende 3) Bilen min ble påkjørt og totalvraket. Fra hendelsen til pengene er på konto har det gått alt fra 2 mnd til 5 mnd, men fra saken er ferdig hos forsikringsselskapet har det gått max en måned.
superior Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Virkelig? Dette ble meldt inn før jul... De krever at man sender inn dokumentasjon på hva en tilsvarende ny pc koster, men det er ikke enkelt å finne. Har prøvd å sende dem linker/utskrifter fra nettbutikk der forrige pc ble kjøpt, men det var ikke godt nok. Hva gjør man om man bare får beskjeden "nei, X er ikke tilgjengelig akkurat nå, prøv igjen senere. Det er h*n som er ansvarlig for din sak".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå