Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før dere ble sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest linepopen
Skrevet

Jeg er forelsket! Vi har nå datet i en måned, - og h*n ville ta det med rolig, - så jeg er redd at det tar så lang tid :/ Vi har begynt å kysse litt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi datet i litt over en måned før vi begynte å omtale hverandre som "kjæresten min", og var offisielt sammen :)

Skrevet

Vi møttes i juni og datet hele sommeren.. ble ikke sammen før slutten av august.. :-)

Skrevet

Møttes i begynnelsen av august og ble sammen i november. :)

Skrevet

Jeg og kjæresten min dreiv å rota i flere år (2-3 år. var litt opp og ned), før vi ble "seriøse" med hverandre og ble sammen. Etter vi ble kjærester, begynte vi å pusse opp leilighet etter 2 måneder og flyttet sammen :-)

Skrevet

Vi møttes første gang for kontraktskriving en onsdag, begynte å jobbe sammen påfølgende mandag, dro ut på byen sammen påfølgende lørdag og var kjærester neste dag, altså søndag. Gikk fort i svingene! :ler:

Skrevet

ei uke fra vi møttes til vi var sammen, og èn månede før han flyttet 100 mil fra hjemplassen sin for å bo sammen med meg. Vi er sammen ennå nå etter to år :hjerter:

Skrevet

Til oss var det litt sånn av og på i nesten ett år, før vi ble offesielt sammen :) Er sammen ennå da :yvonne:

Gjest Rattata
Skrevet

Møttes for to år siden, ble kjærester for 1/2 år siden. Veldig vanskelig å la det bli noe mellom oss da han var læreren min :)

Skrevet

Noen timer, men hadde hatt kontakt en stund på nettet, så kjente hverandre rimelig godt.

Skrevet

Vi møttes første gang 5.april (snakket sammen 2-3 uker før det), hang mye med hverandre (ikke typisk dating), og ble sammen 10.mai, så litt over 1 mnd. :-)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Vi ble sammen etter 3-4 måneder. Han snakket om å bli sammen allerede etter en uke eller to, men jeg ville ta det mer med ro.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Møttes i påsken i fjor, og ble sammen i midten av mai, så litt over en måned. :)

Skrevet

Vi møttes på nett, en måned etter at vi møttes irl spurte han meg om jeg ville være kjærsten hans :-D og det ville jeg seff!! Føltes veldig riktig og komfortabelt med han fra dag 1!

Gjest Gjest
Skrevet

Omtrent en og en halv måned, vi satt og skravlet i timesvis hver kveld :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var litt frem og tilbake i ett år. Det var han som ikke var klar for noe seriøst, men det var absolutt verdt å "vente" på han det året :hjerter:

Gjest barista
Skrevet

Jeg begynte å treffe min nåværende kjæreste i sommer. Vi ble sammen på nyttår :-)

Tok gjerne også litt tid fordi jeg var bare hjemme 1,5 uke i sommer, og ellers en helg i måneden + jul. :-) Slik blir det når en studerer hjemmefra.

Skrevet

Nesten 2 mnd. Oppførte oss som vi var sammen en stund før vi gjorde det offisielt ;)

Visst hvem han var i ca et år, før vi skjønte at det var noe der.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Vi holdt vel på i mellom 3-5 mnd før vi blei et par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...