Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 8. mars 2010 #1 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! Dette kommer helt sikkert i kategorien "idiotisk spørsmål", men kan jeg skade barnet når jeg sover pga sovestillingen? Jeg har alltid ligget delvis på siden og på magen, og det gjør jeg også nå. Er seks måneder på meg, og magen står litt ut, men det føles ikke ubehagelig. Når jeg står opp er imidlertid magen helt skjev, ungen har lagt seg på siden som ikke ligger ned mot madrassen. Etter noen få sekunder oppreist smetter han på plass igjen, ser helt komisk ut. Men altså, kan jeg sove slik jeg gjør? Kan jeg ta utgangspunkt i at så lenge det ikke er ukomfortabelt for meg, så er det neppe det for babyen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 8. mars 2010 #2 Del Skrevet 8. mars 2010 Du kan sove slik, ja. Jeg sov på siden både i 1. og 2. svangerskap, var det som var mest behagelig (spesielt når magen blir stor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. mars 2010 #3 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har sovet på siden/magen i begge svangerskap, og det ser ut til å ha gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2010 #4 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg mener det er flere som har spurt jordmor, og fått beskjed om at det er ubehagelig for mor lenge før det er skadelig for baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 8. mars 2010 #5 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg mener det er flere som har spurt jordmor, og fått beskjed om at det er ubehagelig for mor lenge før det er skadelig for baby. Siterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. mars 2010 #6 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg mener det er flere som har spurt jordmor, og fått beskjed om at det er ubehagelig for mor lenge før det er skadelig for baby. Akkurat det sa jordmor til meg Jeg våkner gjerne helt på magen jeg (skjønner ikke hvordan det går ) og babyen har det helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 8. mars 2010 #7 Del Skrevet 8. mars 2010 Vet om gravide som sov på magen hele svangerskapet. Babyen er godt polstret inni der, så ingen problem. Men HVORDAN de klarer å sove på magen er ukjent for meg, det klarte IKKE jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 8. mars 2010 #8 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette er overhodet ikke farlig. Babyen tåler veldig mye når den ligger inni magen, den er godt beskyttet. Det er faktisk anbefalt å ligge på siden, fordi hvis du ligger på ryggen, klemmer babyen på hovedpulsåren og dermed kan mor besvime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå