Gå til innhold

Yves Sain Laurent Touche Èclat

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Eg berre lurer på kva nummer eg skal bestille her.... Nr 1 ser jo veldig lys ut, nr. 2 ser kanskje litt mørk ut, mens nr. 3 og nr. 4 ser jo altfor mørke ut...

Mi hud er vanleg skandinavisk lys. Blir bleik (eller grå) på vinteren, men ganske så brun på våren og sommaren. Eg har nok litt mørkare hudnyanse enn raudhåra og lyshåra, for har brunt hår, og svarte augebryn og augevipper (men blå auger).

Bør eg kjøpe denne i både nr. 1 og nr. 2 då? En til bruk på vinteren når eg er bleik, og en til sommarsbruk?? Eller kva har de andre som brukar denne gjort?

Eg får desverre ikkje prøvd dei før eg kjøper, for her i bygda er det ikkje parfymeri (tru det eller ei), så eg skal bestille frå Lookfantastic.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1 og 2 er begge OK til bruk under øynene på skandinavisk hud. Nr 1 er litt rosatonet, mens nr 2 er mer gultonet, men de er like lyse/mørke. Jeg har brukt dem litt om hverandre, men huden min tåler den dessverre ikke så godt, så jeg bruker den ikke hver dag.

Skrevet

I min erfaring er 1 og 2 like lyse (har brukt begge, og er selv veldig lys i huden), men nummer 1 er mer rosa i fargen; for rosa for min smak. Nummer 2 er mer lyyyys beige. Men den er ikke noe mørkere - tro meg, da ville ikke jeg kunne brukt den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...