Wini Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Første helgen i påsken skal jeg og kjæresten min en tur til København! Vi drar fredag 26/3 og reiser hjem mandag 29/3. Søndagen er det palmesøndag..og jeg lurer derfor på om det er noe som er åpent den søndagen? Har noen her noen forslag til hva vi kan gjøre på denne søndagen? :-) Jeg har vært i københavn mange ganger - men er det noen som har tips til fine spisesteder for et par i 20års alderen? Og har noen sjekket ut vintage butikkene i København? :-) Endret 8. mars 2010 av Wini
Gjest navnelapp Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Her er min københavnguide: http://altgodt.wordpress.com/2009/01/26/mi...6re-k%c3%b8ben/ Vintage-butikkar ligg det mange plassar, det er ein del på Vesterbro, Istedgade, og nokre på Nørrebro, området rundt Ravnborgsgade. Studenterkvarteret, altså sørvest for Købmagergade, er definitivt verd ein spasertur. Søndag er det fint bruktmarked langsmed kanalen, der det heiter "oven vandet", og på kongens nytorv. Mmmm, eg skal og til Køben i påska...
Gjest navnelapp Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Fields, det store kjøpesenteret nesten ute ved Kastrup, har åpent palmesøndag. Då kan det hende at Magasin og Illum også har det. sjekk ut fields.dk, illums.dk og magasin.dk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå