Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #1 Del Skrevet 8. mars 2010 Halla Åffer er det så mange kjerringer som tripper rundt i billige klær? Damer med fake sminke, og som nesten ikke vet å oppføre seg. Som farger håret i en fake farge, og som har på seg fake sminke? Jeg er lei av disse Cubus-kjerringene som vandrer rundt i "siste kjøpesenter"-skrik. Gud som jeg hater kjøpesentre og barnefamilier. Hva skjedde med å ha litt selvinnsikt? Feks tightsene. Ingen ser bra ut med dem, til nød barn. Men ingen over 12 år vil jeg si kler disse avkappede strømpebuksene. Når skal dere forstå at smaken deres er et resultat av massesuggesjon? Forstå dette: når klær er å få kjøpt på Lindex og Cubus så er klærne allerede UT. Skjønner? Ikke det, nei ... Før dere beskylder meg for å være en bitter nyskilt mann så er jeg faktisk en kjerring sjæl, men ikke en Cubuskjerring. Cubus/Lindex-kjærringer er det verste jeg veit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 8. mars 2010 #2 Del Skrevet 8. mars 2010 Syns nesten litt synd på deg som bruker så mye energi og bitterhet på å bry deg om hvilken butikk folk handler klærne sine på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 8. mars 2010 #3 Del Skrevet 8. mars 2010 oioi, snakk om å irritere seg over helt unødvendige ting Jeg handler klær både her og der, alt ettersom hvor jeg finner noe jeg liker, som sitter fint på meg. Fine plagg kan man faktisk finne nesten overalt. Får stadig spørsmål fra folk i alle mulige klesstiler om hvor jeg har kjøpt antrekkene mine, alt fra fine fruer som sikkert ikke eier et plagg med verdi under 1500kr, til de som handler på bruktbutikker. Uansett, så virker det jo som du lever et relativt problemfritt liv hvis det værste du vet er "cubuskjerringer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejenta Skrevet 8. mars 2010 #4 Del Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk for at du lyste opp dagen min.... Godt med en skikkelig latter på en mandagsmorgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest funny Skrevet 8. mars 2010 #5 Del Skrevet 8. mars 2010 Halla Åffer er det så mange kjerringer som tripper rundt i billige klær? Damer med fake sminke, og som nesten ikke vet å oppføre seg. Som farger håret i en fake farge, og som har på seg fake sminke? Jeg er lei av disse Cubus-kjerringene som vandrer rundt i "siste kjøpesenter"-skrik. Gud som jeg hater kjøpesentre og barnefamilier. Hva skjedde med å ha litt selvinnsikt? Feks tightsene. Ingen ser bra ut med dem, til nød barn. Men ingen over 12 år vil jeg si kler disse avkappede strømpebuksene. Når skal dere forstå at smaken deres er et resultat av massesuggesjon? Forstå dette: når klær er å få kjøpt på Lindex og Cubus så er klærne allerede UT. Skjønner? Ikke det, nei ... Før dere beskylder meg for å være en bitter nyskilt mann så er jeg faktisk en kjerring sjæl, men ikke en Cubuskjerring. Cubus/Lindex-kjærringer er det verste jeg veit. Ok, greit. Var det deilig å få det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #6 Del Skrevet 8. mars 2010 Iiiiiik....og her sitter jeg i mine cubusklær. Skikkelig uopplyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #7 Del Skrevet 8. mars 2010 Åneiiii. Der røyk selvtilliten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #8 Del Skrevet 8. mars 2010 Håper TS forstår at noen ikke har et budsjett på 10.000 i måneden til klær, og synes at H&M, Cubus, o.l. har klær som er helt kurante. Jeg for min del er opptatt av hva jeg kler meg i, men mener at det går helt fint å kle seg både pent og anstendig i klær fra disse massekjedene. I tillegg kan en selv være kreativ ved hjelp av accesories til å gjøre antrekket sitt eget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 8. mars 2010 #9 Del Skrevet 8. mars 2010 Du er nedlatende, arrogant, skriver "Halla" og "åffer" samtidig som du anser deg selv som en slik ei fin frue, og det er vi i Cubus-klær som har et problem....? Jaså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten :) Skrevet 8. mars 2010 #10 Del Skrevet 8. mars 2010 Gud som jeg hater kjøpesentre og barnefamilier. Hva skjedde med å ha litt selvinnsikt? Hm, skjønner ikke helt hva du mener her? Men takk for at du gav meg dagens latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. mars 2010 #11 Del Skrevet 8. mars 2010 Halla Åffer er det så mange kjerringer som tripper rundt i billige klær? Damer med fake sminke, og som nesten ikke vet å oppføre seg. Som farger håret i en fake farge, og som har på seg fake sminke? Jeg er lei av disse Cubus-kjerringene som vandrer rundt i "siste kjøpesenter"-skrik. Gud som jeg hater kjøpesentre og barnefamilier. Hva skjedde med å ha litt selvinnsikt? Feks tightsene. Ingen ser bra ut med dem, til nød barn. Men ingen over 12 år vil jeg si kler disse avkappede strømpebuksene. Når skal dere forstå at smaken deres er et resultat av massesuggesjon? Forstå dette: når klær er å få kjøpt på Lindex og Cubus så er klærne allerede UT. Skjønner? Ikke det, nei ... Før dere beskylder meg for å være en bitter nyskilt mann så er jeg faktisk en kjerring sjæl, men ikke en Cubuskjerring. Cubus/Lindex-kjærringer er det verste jeg veit. Kjærringer er kjærringer uansett om de handler på Lindex, Cubus eller dyre designbutikker, selv har jeg mer misnøye mot sure, grinete kjærringer som mener seg for gode for andre bare utifra hvor de handler hen, en jeg har for blide og positive mennesker som skulle finne på å bruke tights eller kjøpe annet på cubus. Sytkjærring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 8. mars 2010 #12 Del Skrevet 8. mars 2010 Så ifølge din (ts) oppfatning, så handler alle barnefamilier på cubus og lindex og henger på kjøpesentre hele dagen? Jasså, da vet vi hvor Angelina Jolie (som har en drøss med unger) kjøper klærne sine iallefall, hvis dette er tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 8. mars 2010 #13 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. mars 2010 #14 Del Skrevet 8. mars 2010 Halla Åffer er det så mange kjerringer som tripper rundt i billige klær? Damer med fake sminke, og som nesten ikke vet å oppføre seg. Som farger håret i en fake farge, og som har på seg fake sminke? Jeg er lei av disse Cubus-kjerringene som vandrer rundt i "siste kjøpesenter"-skrik. Gud som jeg hater kjøpesentre og barnefamilier. Hva skjedde med å ha litt selvinnsikt? Feks tightsene. Ingen ser bra ut med dem, til nød barn. Men ingen over 12 år vil jeg si kler disse avkappede strømpebuksene. Når skal dere forstå at smaken deres er et resultat av massesuggesjon? Forstå dette: når klær er å få kjøpt på Lindex og Cubus så er klærne allerede UT. Skjønner? Ikke det, nei ... Før dere beskylder meg for å være en bitter nyskilt mann så er jeg faktisk en kjerring sjæl, men ikke en Cubuskjerring. Cubus/Lindex-kjærringer er det verste jeg veit. du har så lite å gjøre at du dømmer andre...wow....vurdert en hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Individualisten Skrevet 8. mars 2010 #15 Del Skrevet 8. mars 2010 Halla Åffer er det så mange kjerringer som tripper rundt i billige klær? Damer med fake sminke, og som nesten ikke vet å oppføre seg. Som farger håret i en fake farge, og som har på seg fake sminke? Jeg er lei av disse Cubus-kjerringene som vandrer rundt i "siste kjøpesenter"-skrik. Gud som jeg hater kjøpesentre og barnefamilier. Hva skjedde med å ha litt selvinnsikt? Feks tightsene. Ingen ser bra ut med dem, til nød barn. Men ingen over 12 år vil jeg si kler disse avkappede strømpebuksene. Når skal dere forstå at smaken deres er et resultat av massesuggesjon? Forstå dette: når klær er å få kjøpt på Lindex og Cubus så er klærne allerede UT. Skjønner? Ikke det, nei ... Før dere beskylder meg for å være en bitter nyskilt mann så er jeg faktisk en kjerring sjæl, men ikke en Cubuskjerring. Cubus/Lindex-kjærringer er det verste jeg veit. Sitter og lurer på om jeg skal starte en ny tråd med tittelen "Feilskrivingskjerringer og annet rusk". Spørsmålet der kan jo være hvorfor det er så mange kjerringer som lirer av seg masse dritt om andre, men som verken klarer å skrive riktig eller formulere seg på en fornuftig måte. For egen del kan jeg tilføye at jeg glatt foretrekker damer som handler klær på Cubus fremfor damer som overhode ikke klarer å formulere seg på sitt eget morsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. mars 2010 #16 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg kjøper de klærne jeg liker i de butikkene som har klær jeg finner fine i passe størrelse og til passende pris for min lommebok. Navnet på butikken er ganske uvesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 8. mars 2010 #17 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg, personlig, bryr meg svært lite om hvor jeg handler klærne mine, så lenge jeg liker det jeg ser, og de ser bra ut på meg og passer sammen med andre klær og tilbehør som jeg har liggende hjemme. Dette går da begge veier. Rimelige klær, middels dyre klær, og dyre klær. Handler mesteparten av klærne mine på nett, men også litt i diverse butikker her og der. Jeg jobber dessuten i en klesbutikk som selger klær til det dobbelte av prisene på Cubus, men får 40% avslag, så kjøper en del klær derfra også. Så da blir det en god blanding av alle slags prisnivåer. Har dessuten for øyeblikket på meg en knappegenser fra Lindex, og føler meg ikke som en 'kjøpesenter kjerring' av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 8. mars 2010 #18 Del Skrevet 8. mars 2010 Troll, håper jeg... Gud for en teit holdning. Jeg handler der jeg har råd til å handle, der de har klær jeg liker, og føler meg vel i. H&M fyller disse kravende mer enn de fleste andre butikker, og jeg handler derfor der. Jeg driter i hva "fine fruer" tenker om mine klær, samtidig som jeg driter i hva de går i. Det er så deilig å være udramatisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 8. mars 2010 #19 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er tilbøyelig til å være enig med TS, men det er pinlig å innrømme det da hennes innlegg er så dårlig formulert at det fremstår som utrolig barnslig og lite intelligent. Misforstå meg rett, jeg har et par plagg fra Cubus selv, men jeg forstår godt hva hun mener med begrepet "Cubus-kjerringer" og jeg er lei dem selv. Ikke sånn at det irriterer meg grenseløst, men det er kjedelig og litt trist at norske kvinner ikke kan kle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. mars 2010 #20 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva betyr det å "kunne kle seg" da? At man har en smak som passer deg og ts? eller at man følger trenden og kler seg i det som er IN akkurat nå? Eller har det med prisen på klærne å gjøre? MÅ man kle seg dyrt for å "kunne kle seg"? finnes det ingen IN-klær som koster under en viss sum? Jeg er virkelig nysgjerrig, for klesstil har med smak å gjøre, og jeg forstår virkelig ikke hvordan det går an å si at folk ikke kan kle seg bare fordi de ikke kler seg slik dere selv liker. og, har det fallt dere inn at noen kanskje synes det er andre ting som er viktigere å bruke pengene sine på, en klær som er IN? Som f.eks mat go klær til barna? Om man så ikke har råd til å sørge for at barna har det de trenger og i tillegg kjøpe dyre merkeklær som er IN, er man da cubuskjærring som ikke vet å kle seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå