Gå til innhold

Ingen kontakt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lykke012_*
Skrevet

Jeg hadde endelig en date med en som viste seg å være utrolig morsom og skjønn, utadvendt, mm. Var kjempe fornøyd. Vi fann tonen og pratet i timesvis (fikk til og med et kyss og han sa han var blitt betatt av meg)...MEN..

...vi tekstet dagen etter, og jeg fikk jo 2 svar på tekstene, men etter det er det ingenting. Har igjen skrevet sms til ham, men ingen svar (senest i går kveld) :-(

Jeg trodde virkelig dette kanskje kunne være noe (iallefall nok til date nr 2), men er jeg bare dum som tenkte det? Er det slik det er at han ikke kommer til å svare? Føler meg nå som en idiot som går og venter på en sms, og som trodde det kunne være noe mer.

Tror dere at han skal ta kontakt?

Videoannonse
Annonse
Gjest jentegjest
Skrevet
Jeg hadde endelig en date med en som viste seg å være utrolig morsom og skjønn, utadvendt, mm. Var kjempe fornøyd. Vi fann tonen og pratet i timesvis (fikk til og med et kyss og han sa han var blitt betatt av meg)...MEN..

...vi tekstet dagen etter, og jeg fikk jo 2 svar på tekstene, men etter det er det ingenting. Har igjen skrevet sms til ham, men ingen svar (senest i går kveld) :-(

Jeg trodde virkelig dette kanskje kunne være noe (iallefall nok til date nr 2), men er jeg bare dum som tenkte det? Er det slik det er at han ikke kommer til å svare? Føler meg nå som en idiot som går og venter på en sms, og som trodde det kunne være noe mer.

Min erfaring er at gutter er livredde for å bli involvert i noe de ikke er helt sikre på er noe å satse videre på. Så stedet for å teste ut med flere dater, lar de heller være. Jenter er generelt sett mye ivrigere i datefasen enn gutter. Dårlig å ikke svare i det hele tatt må jeg si. Hvorfor kan ikke gutter lære seg litt normal høflighet, være hyggelig og grei? Det er jo ikke sånn at en jente faller helt sammen etter å få avslag etter èn date. Men, å ikke få svar kan man jo omtrent falle sammen av...kjipe greier

Gjest Elwood
Skrevet

Det er ikke sikkert det gjelder i dette tilfellet, men mange gutter er klar over at hvis de virker overivrige så mister jenta interessen. Hvis jenta derimot ikke vet hvor hun har ham vil hun bli mye mer interessert. Det er jo som regel sånn her i livet at vi vil ha det vi ikke kan få, med en gang vi får det så blir det trivielt og uinteressant.

Skrevet

Han tar nok neppe kontakt. Opplevd det samme selv et par ganger. Med voksne menn. Gir inntrykk at alt er supert etter første date, så et par sms og deretter nada. Patetisk. Og da snakker jeg ikke om ons.

Gjest Gjest_gladjenta_*
Skrevet

Må nok slenge meg med de andre her. Har opplevd utrolig mye rart det siste halve året med intens dating. Og er MYE jeg ikke forstår meg på. Men det du forteller er en typisk greie. Opplevd dette mange ganger. Trodde i begynnelsen det som regel hendte etter at gutten hadde fått det han ville (som ofte er sex) men skjer faktisk før de i helte tatt har prøvd seg på noe også. Umulig å si hva som utløser dette.

Men sier som hun over, kan de ikke i det minste vise folkeskikk og sende ut et avslag, det er noe vi jenter kan overleve, takle og komme oss videre etter. Ignorering derimot gjør jo tusen ganger vondere, det gjør oss usikre og i mitt tilfelle, et lite håp om at det fortsatt kan være noe der, men som bare gnager mer og mer for hver dag med videre ignorering.

Mitt råd til deg. Glem han og gå videre.

Og dersom han skulle ta opp kontakten igjen etter noen uker, prøv og ikke gi han en ny sjanse, da er du fort bare like langt igjen. For er ofte slik, tror jeg. At gutter ignorerer istedenfor å sende ut avslag slik at han kan plukke opp tråden igjen dersom han skulle bli ensom eller ikke få napp av noen som i dere øyne er bedre enn deg, om du skjønner.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om du maser og stresser allerede nå så forstår jeg at han er skeptisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Har skjedd meg mange ganger også. Det JEG ikke skjønner er når DE er pådriveren på første daten, med kyssing, lange samtaler osv. (uten å antyde om sex på første date), og så NADA. Jeg kan forstå når daten er uten kjemi, uten fysisk kontakt (av og til MYE) eller dere begge ser at dere er mer "venner". da skjønner jeg det, men ikke når det virkelig går bra! Og spesielt når mannen sier at han vil treffe deg igjen.. jeg er så forvirret

Gjest Gjest
Skrevet
Har skjedd meg mange ganger også. Det JEG ikke skjønner er når DE er pådriveren på første daten, med kyssing, lange samtaler osv. (uten å antyde om sex på første date), og så NADA. Jeg kan forstå når daten er uten kjemi, uten fysisk kontakt (av og til MYE) eller dere begge ser at dere er mer "venner". da skjønner jeg det, men ikke når det virkelig går bra! Og spesielt når mannen sier at han vil treffe deg igjen.. jeg er så forvirret

(av og til MYE) skal ikke være der.

Skrevet
Han tar nok neppe kontakt. Opplevd det samme selv et par ganger. Med voksne menn. Gir inntrykk at alt er supert etter første date, så et par sms og deretter nada. Patetisk. Og da snakker jeg ikke om ons.

Enig. Har opplevd dette til og med når det var gått flere uker, og der HAN hadde kalt oss for kjærester. Så jeg aner ikke hva som foregår i hodet på enkelte menn. Alder har ingenting å si.

Om du maser og stresser allerede nå så forstår jeg at han er skeptisk.

Man trenger ikke mase for at fenomenet "borte vekk uten forvarsel" skal slå til.

Gjest lillejanna
Skrevet

Har også havnet i denne båsen flere ganger. Skylder litt på den lettvinte selvbetjeningen som kalles nettdating, der man oppfører seg som barn i en snopebutikk eller en buffet der man stadig ombestemmer seg.

De skal alltid se om det finnes noe bedre eller annerledes og så havner man der med ingenting tilslutt og man fikk dessverre bare en sjanse hos meg. Hehe.

Jeg greier meg fint uten slike ustabile menn.

Gjest Gjest
Skrevet

SÅÅ godt å høre!! Felles trøst osv.

Men søren heller, hva feiler det karene da? Skjønner det bare ikke. Har blitt såra for lange tider fremover, så nå er det nok. Skal ha en lang pause fra det peset der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror menn kan bli veldig betatt av kvinners utseende. De kan synes en dame er veldig pen og hyggelig og føle seg tiltrukket av henne, men i ettertid skjønne at hun ikke er den rette basert på de personlige egenskapene.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror menn kan bli veldig betatt av kvinners utseende. De kan synes en dame er veldig pen og hyggelig og føle seg tiltrukket av henne, men i ettertid skjønne at hun ikke er den rette basert på de personlige egenskapene.

Det skjønner jeg, men går ikke dette den andre veien også?

Og den rette - blir ikke det litt pisspreik egentlig, mtp at 50% av alle ekteskap ryker?

Jeg har møtt menn som jeg har likt på den ene eller den andre måten, men som jeg likevel har vært usikker på. Da gir jeg det litt tid, så lenge det ikke er ting ved personen som jeg ikke kan utstå.

Den siste som fikk meg på kroken, sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn etter. Vi hadde en fantastisk fin date, fikk tydelige signaler både på daten, og at han ville fortsette dette. Men nei, det ble tyst etter noen meldinger. Merkelig, spør du meg, og feigt. Mann lizzom, yeah right.

Skrevet

Greit nok. Men så si det dah..

Gjest Gjest
Skrevet
Det skjønner jeg, men går ikke dette den andre veien også?

Og den rette - blir ikke det litt pisspreik egentlig, mtp at 50% av alle ekteskap ryker?

Jeg har møtt menn som jeg har likt på den ene eller den andre måten, men som jeg likevel har vært usikker på. Da gir jeg det litt tid, så lenge det ikke er ting ved personen som jeg ikke kan utstå.

Den siste som fikk meg på kroken, sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn etter. Vi hadde en fantastisk fin date, fikk tydelige signaler både på daten, og at han ville fortsette dette. Men nei, det ble tyst etter noen meldinger. Merkelig, spør du meg, og feigt. Mann lizzom, yeah right.

Det er det. Man gir jo som kvinne en sjanse til til de man er, la oss si, 70 % fornøyd med. Det er nok til en date nr. 2 hos meg i alle fall. Virker som om menn ikke vil gå videre hvis de ikke blir forelsket etter 1. date eller noe, men dette er jo tull

Gjest Gjest_Lykke012_*
Skrevet

Ja, ikke skjønner jeg meg på dette. Han ga tydlige signaler på at han ville treffes igjen, sa til og med at jeg var spesiell, og han ble betatt av meg..men så ingenting....nå fikk jeg høre fra han, og så kom han med noe sånt som "jeg tar bare en dag om gangen"...og det betyr????? Det er ikke som om jeg hadde planlagt å gifte meg med ham..kun treffes en gang til.... Nei, vet ikke helt om jeg orker slikt tull.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, ikke skjønner jeg meg på dette. Han ga tydlige signaler på at han ville treffes igjen, sa til og med at jeg var spesiell, og han ble betatt av meg..men så ingenting....nå fikk jeg høre fra han, og så kom han med noe sånt som "jeg tar bare en dag om gangen"...og det betyr????? Det er ikke som om jeg hadde planlagt å gifte meg med ham..kun treffes en gang til.... Nei, vet ikke helt om jeg orker slikt tull.

Gå videre du.

Masse fisk i sjøen bare du er litt realistisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Blir han borte en liten stund for så å dukke opp igjen og si at han bare tar en dag av gangen (eller annet svada) da er han IKKE INTERESSERT. Han vil ha deg på gress enkelt og greit.

Vi må slutte å analysere alt mulig!

Det er ikke til å komme unna at veldig mange, også noen kvinner, syns det er lettere å gi komplimenter enn å la være.

Så når han sier fine ting til deg trenger ikke det å være verdt ordene, beklager.

Eller så har det hele kjølnet for ham.

Ta hintet og gå med hodet hevet.

Er han interessert så tar han kontakt og initiativ til å finne på noe senere.

Han blir i hvertfall ikke fristet igjen om du maser.

Men mitt inntrykk er at han er bare ikke interessert nok. Men du er kjekk å ha i tilfelle. Eller så er han ikke glad i å være direkte og pakker det inn for deg. Kanskje han hater å såre folk og.

Anyhow, finn deg en som viser i HANDLING at han vil ha DEG:)

Gjest Gjest
Skrevet

Her er en til i gjengen!! Som om jeg skulle skrevet dette selv, er i samme situasjon i skrivende øyeblikk. Dette suger, at ikke menn bare kan være ÆRLIGE istedet for å bare si at de er det men viser noe helt annet i praksis. En ting er om de gir inntrykk at de kun er ute etter lit sengekos, men hva er poenget med å JUGE på dere følelser for jenta, si at hun er så spesiell osv bare for å være jævelige, skjønner det ikke! Må være ganske desperate etter fitte siden dere drar ting så langt, kvalmt er det! :snurt:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde droppet det. Føler at ting bli "ødelagt" etter sånn oppførsel. Men du har min fulle forståelse. det er veldig sårende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...