laperla Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei:) Jeg er på utkikk etter en god øyekrem. Jeg er 25 år, og plaget med litt tørr og sensitiv hud rundt øyene. Ser vel muligens noe som kan ligne på tørrhetslinjer også... Så vil gjerne ha en krem som kan trylle litt der om mulig. Hvilken øyekrem tror du vil passe meg? Takk på forhånd:)
Lykkelitenen Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 jeg har brukt decleor sin harmonie øyekrem og vært veldig fornøyd med denne. Utrolig mild og kan brukes på veldig sensitiv hud.... MEN, de siste ukene har det skjedd noe med øyehuden min, jeg flasser noe sykt under øyet og i øyekroken og har fått veldig mange tørrhetsrynker. Med andre ord, jeg er på leting etter mer fuktgivende øyekrem å kombinere med denne fermover... Så alle tips tas i mot med glede
Gjest Heidie Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Jeg er veldig veldig fornøyd med Dermalogica Intensive Eye Repair. Jeg var veldig tørr og flasset rundt øynene før jeg begynte med denne
Gjest Vampen Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Jeg liker veldig godt Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream for Eyes (hva er det med enkelte merker og laaaaaange navn?!). I likhet med de andre Hydra Floral produktene gir den godt med fukt, så mine tørrhetslinjer har forduftet helt. Jeg syntes også den gjør at jeg ser mer våken og fresh ut på et vis, den hjelper faktisk litt på mørke ringer og "puffiness".
Lisa :-) Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har en øyekrem fra Korres. Den er veldig god :-) Fåes kjøpt på Nelly.com Korres har forresten veldig gode kremer til ansikt og kropp og. Helt naturlige produkter, så vil tro de er veldig bra for sensitiv hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå