Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tok en tatovering for noen dager siden, og nå ser det ut som den har rent utover under huden. Er det bare ekstra farge som skal vekk, blir det fint igjen når skorpa forsvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som om fargen har rent utover huden din, men det har den ikke! Jeg trodde også det når jeg tok min første tatovering(Der hørtes det ut som jeg hadde mange tatoveringer, men jeg har bare en enda) hehe..

Men så snart den gror og all "rura" forsvinner blir nok fin ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar. Ble veldig bekymret, for det ser skikkelig ut som den har rent utover under huden. Når kan jeg forvente at den ser sånn ca ok ut? Og hvos lang tid tar det før det slutter å væske blekk?

Skrevet

Det er nok bare overflødig blekk. Ikke pill på skorpen bare ;)

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet
Takk for svar. Ble veldig bekymret, for det ser skikkelig ut som den har rent utover under huden. Når kan jeg forvente at den ser sånn ca ok ut? Og hvos lang tid tar det før det slutter å væske blekk?

jeg har selv ikke hatt dette problemet med noen av mine tattoveringer, men har hatt venninner som har blødd en del osv.

det kommer til å være en del blekk som går av, hver gang du vasker den detter det også av litt. viktig at du IKKE peller på dette, for da kan du dra av fargen. :(

det tar som oftest 1 uke eller 2 før det gror helt.

også viktig å vaske den 4-5 ganger daglig med parfyme FRI såpe. grunnet innfeksjon. og smør den etter hver gang du vasker den. pluss innimellom når du har mulighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...