Gjest Gjest_Mann29_* Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg (m29) har vært sammen/samboer med en jente i 5 år. Jentene jeg har vært sammen med tidligere har vært svært "aktive" på soverommet. Mye stønning, ta på seg selv, kloring osv. - og mye orgasmer for deres del. Gjerne to før frokost, multiple, osv. Min nåværende kjæreste er svært søt, men totalt motsatt. Hun forventer at jeg står for "oppvarming" (25-30 min) og ettersom gutter er klare uansett trenger ikke hun å gjøre noe. Hun mener også at hun ikke skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, men at dette må jeg "finne ut selv eller ha lært til nå". Som regel får hun ikke orgasme, mens jeg kommer (gjerne etter 20-30 min med prøving) og da begynner hun: "Og IGJEN fikk du det ikke til", "dette har jeg aldri hatt problemer med før jeg møtte deg", "du er så egoistisk. Igjen er det bare du som kommer". Osv. Dette har ført til at jeg har veldig problemer til å initiere til seg, jeg har problemer med å få ereksjon og får sjelden orgasme i det hele tatt. Hun mener jeg må ta meg sammen og heller fokusere på å få henne til å komme, men jeg er livredd for den skjenneprekenen etterpå. I tillegg truer hun med å gå fra meg fordi hun "kan ikke være med en mann som ikke vil ha sex med henne" Noen råd?
Gjest megvel Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Finn en artikkel av typen "fortell han hva du vil ha så blir sexlivet myyye bedre" og be henne lese den. Hun kan ikke forvente at du skal gjette hva som fungerer for henne, spesielt ikke om hun kjefter på deg hvis du ikke "gjør det riktig". Om ikke annet får hun faktisk prøve å si fra når du gjør noe "riktig" for henne! Det er muligens på tide for henne til å ta ansvar for egen orgasme, og ikke bare ligge der og ta imot.
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 herregud for et kvinnemenneske, da... Nei, her må du ta en skikkelig alvorsprat. Si at du virkelig prøver, men at det er vanskelig å vite om hun ikke kan fortelle deg hva hun vil ha. Alle kvinner er forskjellige, og det som funker på en funker ikke nødvendigvis på en annen. dessuten bør hun gjøre noe med holdningen din. Etterhvert kommer jo du til å koble sex med å "få kjeft", og sånt forsvinner tenningen av... fortell at du er interessert i at hun skal ha det bra, men at hun faktisk må ta litt ansvar selv også. Hun må fortelle hva hun vil ha og hvordan hun vil ha det. Du prøver ihvertfall, det er mange menn som ikke gidder det engang, så hun skal være glad hun har funnet deg.
Gjest M29 Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Ja jeg kobler sex med klaging etterpå. Eller at hun får mer hun kan bruke mot meg neste gang vi prater sammen. Jeg er bare litt redd for at jeg kanskje har blitt litt bortskjemt tidligere. Jeg har fått mange fine tilbakemeldinger og har en svært stor penis men kanskje det at mine tidligere kjærester har vært så aktive og "tatt mye ansvar selv" har gjort at det har blitt vanskeligere for meg å gi orgasmer 100 %. Men min forrige kjæreste kom 80-90 % av gangene og gjerne to ganger før jeg kom. Min nåværende kommer nok ikke til å ta slikt ansvar, Hun har aldri fått orgasme ved onanering...
Gjest Gjest_billcat_* Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Um.. Hun har aldri fått orgasme ved onanering, men har aldri hatt problemer med å få orgasme med partnere før deg? Uansett, om bare halvparten av det du sier er sant, høres hun ikke ut som hun er noe å samle på.
Stillest vann Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Hun kuer deg, og du lar deg kue. Du er allerede en tøffel, og hun har, i likhet med andre damer som (bevisst eller ubevisst) gjør alt for å gjøre kjærestene til tøfler, funnet ut at hun ikke liker resultatet. Dette kommer ikke til å bli bedre uten at du forandrer deg. Orgasme er ikke noe hun får fra deg, det er noe hun får sammen med deg. Fortell henne at hennes orgasme ikke er ditt ansvar. Fortell henne at hun får værsågod fortelle hva hun vil du skal gjøre. Fortell henne at du finner deg faen ikke i å få kjeft for at hun ikke greier å få orgasme. Fortell henne at enten så må hun være med på å finne ut av det sammen, ellers kan hun bare gå. Uansett hvor mye du elsker henne, kommer du sannsynligvis før eller siden til mislike deg selv så mye at forholdet ryker, så du har ingenting å tape på å fortelle henne hvor skapet skal stå.
Tinkerbell_ Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Wow, den dama hørtes ut som ei skikkelig drittkjerring!
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Jeg (m29) har vært sammen/samboer med en jente i 5 år. Jentene jeg har vært sammen med tidligere har vært svært "aktive" på soverommet. Mye stønning, ta på seg selv, kloring osv. - og mye orgasmer for deres del. Gjerne to før frokost, multiple, osv. Min nåværende kjæreste er svært søt, men totalt motsatt. Hun forventer at jeg står for "oppvarming" (25-30 min) og ettersom gutter er klare uansett trenger ikke hun å gjøre noe. Hun mener også at hun ikke skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, men at dette må jeg "finne ut selv eller ha lært til nå". Som regel får hun ikke orgasme, mens jeg kommer (gjerne etter 20-30 min med prøving) og da begynner hun: "Og IGJEN fikk du det ikke til", "dette har jeg aldri hatt problemer med før jeg møtte deg", "du er så egoistisk. Igjen er det bare du som kommer". Osv. Dette har ført til at jeg har veldig problemer til å initiere til seg, jeg har problemer med å få ereksjon og får sjelden orgasme i det hele tatt. Hun mener jeg må ta meg sammen og heller fokusere på å få henne til å komme, men jeg er livredd for den skjenneprekenen etterpå. I tillegg truer hun med å gå fra meg fordi hun "kan ikke være med en mann som ikke vil ha sex med henne" Noen råd? Jeg syns hun høres slem ut. Forventer hun at sexlivet skal bli bra av at hun kritiserer deg slik? Dump henne. Hun kan umulig være bra for deg. Høres jo ut som hun med vilje går inn for å bryte ned selvtilliten din.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Dette høres da veldig rart ut. Og hun dama di høres heeelt fjern ut. Sorry meg, men hun kan da ikke være videre oppegående? Aldri orgasme med onanering, da tror jeg hun aldri har hatt det med partnere heller. Også skylder hun på deg? Dårlig gjort. Hun må forstå at hun aldri får orgasme hvis hun ikke selv jobber med saken. Må slappe av - slippe seg løs, også hjelper det selvsagt med stimulering av klitoris - og det kan hun fint øve seg på selv - ofte lettere å få det med en partner hvis man vet hva som fungerer og hun klarer å formidle dette til deg.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Bare en tanke.. Men har hun begynt på hormonprevensjon i dette forholdet?
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Det høres egentlig ut som om hun har noen problemer (psykiske) knyttet til sex. kanskje hun er bitter fordi hun ikke har fått orgasme med onanering, og lar denne bitterheten gå utover deg? Dere må ta en seriøs prat om dette, for hun kan ikke behandle deg på denne måten her. Hun er nødt til å gi litt av seg selv for at dere skal få dette til å fungere.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Den mægga der bør byttes ut. Hun er defekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå