Gjest sue84 Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 aner ikke hvorfor jeg pluttelig fikk det.. har prøvt fjerne før. men finner ikke ut hvordan jeg gjør det. er så hinsides irriterende, det popper opp hele tiden... noen som hvet hvordan jeg fjerner det?
Gjest Gjest_Morten Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Som en førstehjelp kan du prøve å fjerne det med Malwarebytes' Anti Malware (MBAM). http://www.hardware.no/artikler/antispionprogrammer/67961/5 - Laste ned MBAM - Installere programmet, inkludert å oppdatere til siste versjon - Kjøre en enkel skann "Hurtig systemskann" - post loggen i neste innlegg. MBAM vil mest sannsynlig fjerne problemet. Posting av logg er rettet mot hvis noen av malware-spesialistene kikker på denne tråden. De vil kunne gi deg litt mer omfattende assistanse hvis det er behov for dette. Såvidt jeg kan skjønne er Shopper Report en toolbar eller lignende som er installert i nettleseren. Dette betyr at du bør lukke nettleseren under en skann. Lukk gjerne andre åpne programmer også (uten å overdrive).
Gjest sue84 Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Som en førstehjelp kan du prøve å fjerne det med Malwarebytes' Anti Malware (MBAM). http://www.hardware.no/artikler/antispionprogrammer/67961/5 - Laste ned MBAM - Installere programmet, inkludert å oppdatere til siste versjon - Kjøre en enkel skann "Hurtig systemskann" - post loggen i neste innlegg. MBAM vil mest sannsynlig fjerne problemet. Posting av logg er rettet mot hvis noen av malware-spesialistene kikker på denne tråden. De vil kunne gi deg litt mer omfattende assistanse hvis det er behov for dette. tusen takk.. skal prøøøve Såvidt jeg kan skjønne er Shopper Report en toolbar eller lignende som er installert i nettleseren. Dette betyr at du bør lukke nettleseren under en skann. Lukk gjerne andre åpne programmer også (uten å overdrive).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå