Bare innom Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Vi er en familie på 4 som har planer om å reise til USA våren 2011.. Barna vil være ca 7 mnd og nesten 6 år. Tanken er å leie en campingbil i 3 uker.. Er det noen som har erfaring med dette? Evt. et godt forslag til reiserute?? Alt mottas med takk! Er ikke veldig erfaren med "frilans"ferie...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Vi har vært i øst og vest. Nord og sør. Vil absolutt anbefale vestkysten. Det er jo lengre reisetid, og muligens litt dyrere flyreise, men uansett verd det - 110% !!! Klimaet er også best der. Standardreisen er jo San Fansisco - Los Angeles. En fantastisk tur, som lett kan fylle 2-3 uker. Søker du opp det på Google, finner du massevis av nyttige reisebrev. Lykke til og god tur.
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg fant denne geniale siden da jeg reisedrømte meg litt bort i går.
Bare innom Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Takker.. Ser at dette kan hjelpe litt på veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå