Gå til innhold

Gutter hvorfor sier dere nei til uforpliktende sex?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest jente
Skrevet

kan dere svare på dette rett og slett?

Ble nettopp avvist etter å ha hatt et til og fra uforpliktende seksuell relasjon. Og jeg vet han digget sexen vi hadde.. Og tror ikke han har noe annet på gang.

Er han redd for å bli for involvert, eller han fykter jeg skal bli for involvert og få forventinger om noe annet..? Selv om jeg har sagt i fra at på tross av at jeg syntes han er superbra, at det aldri kan bli noe mellom oss.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det beste svaret tror jeg rett og slett du får fra den aktuelle mannen. :P Spør han rett ut, så finner du fort utav d.

Gjest Gjest
Skrevet

Han har nok funnet en annen å tilfeldig sex med.

Gjest Maxtor
Skrevet (endret)

Han ville vel ikke mer?

Og siden det var totalt uforpliktende har han uansett full rett til å si nei uten å måtte forklare.

Endret av Maxtor
Skrevet
Han ville vel ikke mer?

Og siden det var totalt uforpliktende har han uansett full rett til å si nei uten å måtte forklare.

ja, det skjønner jeg, derfor spør jeg her og ikke han. Han aviste mitt forslag om sex med ikke å svare noenting. Hvorfor kan han ikke bare gi et svar. frusterende med fullstendig stillhet..man blir liksom sittende å undre. er det for å holde ting åpent? Hvis han sier han ikke er interessert så mister han muligheten senere, er det han han kan tenke?

Gjest Maxtor
Skrevet

Kan også hende det er noe annet som skjer i livet hans for øyeblikket?

Gjest Gjest
Skrevet

Frustrerende da:/ Men jeg tror jeg hadde skrevet melding og spurt. Hadde ikke klart og sitte og lure. Ikke skriv på en måte som høres ut "jeg krever svar, jeg er fornærmet osv", men på en hyggelig og åpen måte "Det er greit om du ikke er interessert i mer, men si fra. Så jeg vet det" eller rett og slett "Vil du ikke mer?". Du har jo ikke noen rett på forklaring, men hvorfor ikke prøve. Normale folk vil jo være høflige nok til å oppgi en grunn om de får et direkte spm.

Gutter er hodebry:p

Gjest Gjest
Skrevet

Menn sier jo alltid ja til sex uansett, bare det puster, så noe må være galt: medisiner, homofili, kristendom, you name it.

Skrevet
Menn sier jo alltid ja til sex uansett, bare det puster, så noe må være galt: medisiner, homofili, kristendom, you name it.

ha,ha. kjære gutter, det kan vel ikke stemmer? Ikke voksne gutter vel..

Gjest Gjest
Skrevet
ha,ha. kjære gutter, det kan vel ikke stemmer? Ikke voksne gutter vel..

Smell the irony...

Skrevet

Siden det er uforpliktende. Kanskje han var opptatt med noe helt annet? syk, reist bort, på besøk, har besøk. God Knows. La mannen være i fred. Kanskje han rett og slett ikke hadde lyst på sex akkurat nå?

Gjest jomfru
Skrevet
kan dere svare på dette rett og slett?

Ble nettopp avvist etter å ha hatt et til og fra uforpliktende seksuell relasjon. Og jeg vet han digget sexen vi hadde.. Og tror ikke han har noe annet på gang.

Er han redd for å bli for involvert, eller han fykter jeg skal bli for involvert og få forventinger om noe annet..? Selv om jeg har sagt i fra at på tross av at jeg syntes han er superbra, at det aldri kan bli noe mellom oss.

hæ? jeg er jomfru og kan garantere at hvis du var en bra jente og vi hadde hatt god kjemi, så ville jeg ALDRI sagt nei! dessverre er ikke alle like heldige som får sånne tilbud...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Frustrerende da:/ Men jeg tror jeg hadde skrevet melding og spurt. Hadde ikke klart og sitte og lure. [...]

Gutter er hodebry:p

Hvor ble det av uforpliktelsen...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ja nettopp, da faller jo konseptet gjennom! han har sikkert noe annet på gang..og når man har holdt på en stund, er det vel greit å skifte beite, for å holde det uforpliktende og problemfritt

Gjest Gjest
Skrevet

Vanlig høflighet og folkeskikk gjelder vel selv om man er uforpliktet? Jeg svarer på sms selv om jeg ikke er forpliktet til det og forventer det samme fra andre.

Men jeg er muligens lite objektiv her iom at jeg neppe hadde greid å ha noe 100% uforpliktet (kanskje offisielt, men inni meg hadde jeg følt meg litt forpliktet), jeg trenger en viss trygghet og fast avtale.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han gjennomskuet deg og så at du begynner å falle for han.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Han gjennomskuet deg og så at du begynner å falle for han.

det er nok det som har skjedd tror jeg også! Men, så rart at han ikke da sier klart og tydelig fra at han ikke er interessert og så er han ferdig med den saken. Istedet for å unngå personen og så blir det bare kleint når man møter på hverandre.. Forstår bare ikke at noen menn velger å takle slike ting på den måten!

Gjest Gjest
Skrevet
det er nok det som har skjedd tror jeg også! Men, så rart at han ikke da sier klart og tydelig fra at han ikke er interessert og så er han ferdig med den saken. Istedet for å unngå personen og så blir det bare kleint når man møter på hverandre.. Forstår bare ikke at noen menn velger å takle slike ting på den måten!

Mange menn er notorisk konfliktsky.

Kanskje han føler det er den smarteste og mildeste måten å ende det på.

Om ikke for deg, så for han :fnise:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Mange menn er notorisk konfliktsky.

Kanskje han føler det er den smarteste og mildeste måten å ende det på.

Om ikke for deg, så for han :fnise:

Kan noen gutter her inne forklare denne logikken? Hvorfor er det så vanskelig å være hyggelig og grei? Håpløst!

Gjest Gjest
Skrevet

Så mye som dere generaliserer er jeg forbauset over at dere får dere noe i det hele tatt! Det er idiotisk å tro at én mann kan forklare dere hvorfor en annen mann gjør som han gjør. Som om alle menn er like..!? Menn er da like forskjellige som oss kvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...