Lemming Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Ja nemlig. Husker ikke resten av teksten på denne sangen. Noen som kan hjelpe meg?
Katiegirl Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Den har jeg på en kassett fra barndommen gitt, men Surmo og sånn? Kan det være denne? Høna koka pilla i morra blir det bra tida lege alle sår Høna koka pilla og takk skal du ha du som tikke og går Det e så godt med et trøstevers med magiske ord man kan si Så er det ett eller anna til, tror det kan være: Si det først på tvers og så å langs jeg lærte det av mora mi??? Er sikkert 15-20 år siden så hukommelsen er ikke å topp :-P
Lemming Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Tusen takk!! Vet det er flere, men husker dem ikke i det hele tatt. Noe om en kjæreste tror jeg? hehehe. Ikke så lett å huske slike ting man lærer som barn..... Endret 11. mars 2010 av Lemming
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk!! Vet det er flere, men husker dem ikke i det hele tatt. Noe om en kjæreste tror jeg? hehehe. Ikke så lett å huske slike ting man lærer som barn..... Alli Kanniballi koke finger koke tå ugga mugga bugga, røre rundt å smake på
Katiegirl Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Alli Kanniballi koke finger koke tå ugga mugga bugga, røre rundt å smake på Uææææ, den sangen var jo så skummel. Måtte holde for ørene hver gang den kom på kassetten :-P - Æ deisa mæ me hammern på tommenfingern min prøv å gjett ka æ sa da Å se æ blør æ blør det her går ikke bra men da huska æ ho mamma saaaaa Høna koka pilla... osv Når du har fått en kjærest ei hand å holde i en liten suss og en klem Men av og til så skjer det at kjærlighet er forbi da skal man bare siiiiii Høna koka pilla.... osv :-) Dette er fritt etter hukommelsen fra 20 år tilbake :-P Og litt off topic igjen: Se der flyg han Surmo avgårde som en vind Surmo e en moooodig fyr Heia heia Surmo No må du ikke dett for da kan rompa di ta fyr ja, da kan rumpa di ta fyr.
Lemming Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Alli Kanniballi koke finger koke tå ugga mugga bugga, røre rundt å smake på Uææææ, den sangen var jo så skummel. Måtte holde for ørene hver gang den kom på kassetten :-P - Æ deisa mæ me hammern på tommenfingern min prøv å gjett ka æ sa da Å se æ blør æ blør det her går ikke bra men da huska æ ho mamma saaaaa Høna koka pilla... osv Når du har fått en kjærest ei hand å holde i en liten suss og en klem Men av og til så skjer det at kjærlighet er forbi da skal man bare siiiiii Høna koka pilla.... osv :-) Dette er fritt etter hukommelsen fra 20 år tilbake :-P Og litt off topic igjen: Se der flyg han Surmo avgårde som en vind Surmo e en moooodig fyr Heia heia Surmo No må du ikke dett for da kan rompa di ta fyr ja, da kan rumpa di ta fyr. Der er det verset om en kjæreste jeg husker så godt (men likevel ikke i det hele tatt) :D Tusen takk folkens! :D :D Endret 17. mars 2010 av Lemming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå