MzS Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Hei! Kan noen hjelpe meg med å si i fra hvem som vant? Er på jobb og fikk ikke sett finalen... Grrr - når man først har begynt å se disse dusteseriene er de f*** så vanedannende!!! :blunke:
Arwen Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Erin vant, vet ikke hva som skjer. mange nye "twister"
MzS Skrevet 9. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2003 Hihi... Holdt med Erin fra første episode, jeg! Men stakkars Paige da... Hun ble vel lei seg, hun som var SÅ forelsket??? Keep me updated, honey!!!
Arwen Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Erin sa ja takk til pengene og dermed nei takk til Rob. Så viser det seg at hus får to millioner dolar hvis hun blir med på for love or money 2, hvor hun skal finne kjærligheten blant 15 gutter. Synes de drar det litt langt og har derfor sjekket hvordan det går. Hvis noen vil vite, send meg en PM
Arwen Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 og ja, Page var knust.. selvfølgelig stakkar liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå