Rexina Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei:) Har lyst til å oppdatere sminkepungen litt for vår/sommer, og lurer på om dere vil dele deres nye favoritter? Produktene trenger ikke være nye, bare nye for deg:) Så, hva har du funnet i det siste, som du virkelig liker?
Hapzen Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Øyeskyggebase fra Art Deco =) Til og med de billige h&m øyeskyggene mine holder driiiitbra! Slipper å sminke meg en ekstra gang fra voerspielet til jeg skal på byn, nå legger jeg på sminken om ettermiddagen og det holder til langt ut på neste dag!! Det var de beste 110,- eg noen gang har brukt =D
Rexina Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Mine nye oppdagelser er: Benefit Brow zings: Pudder og voks for øyenbrynene. Kommer i en liten boks med to børster, pinsett og med speil i lokket. Lett å legge, ser naturlig ut, sitter hele dagen og farger mine øyenbryn fra lys blond til naturlig brun (har farget håret mørkt). (Blander bare pudder og voks og går forsiktig over med en børste. Mye bedre enn øyenbrynspenner og pudder, som bare legger seg oppå.. ID Warmth og Mineral Veil: Solpudder og mattende pudder. To produkter fra ID som ser naturlig ut og gir glød. Elsker at det både kan brukes over flytende- og mineralfoundation. Intet annet pudder jevner ut huden bedre:) REN Rose Synergy O12 Restoring Serum: Normaliserer kombiasjonshuden min, gir næring og glød, leger kviser og funker perfekt som kuldekrem og nattkrem:) John Masters Organics shampoo og balsam: Etter to shamponeringer med Evening Primrose blir håret lett og luftig. Sitrus og Neroli balsamen gjør håret mykt og skinnende. Ingen kløende hodebunn, og mindre fett hår! Perfekt kombo. NBG 24:7 fuktighetskrem for kombinert hud: Leger huden, inneholder minimalt med ingredientser, roer ned huden og irriterer ikke. En lett krem som virkelig gir fuktighet! En fin base for sminke!
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Urban Decay Lash Primer! Fantastisk Ellers: - ID eyeliner, kjempeoverrasket over at det var så lett å få fint resultat med eyeliner i pudderform. - ID radiance i fargen Pure - gir flott glød til huden. - Essie neglelakker. Utrolig kjekt å oppdatere sminkepungen; gjør det ofte selv, finner alltid noe nytt og spennende som bare MÅ testes
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Urban Decay Lash Primer! Fantastisk Ellers: - ID eyeliner, kjempeoverrasket over at det var så lett å få fint resultat med eyeliner i pudderform. - ID radiance i fargen Pure - gir flott glød til huden. - Essie neglelakker. Utrolig kjekt å oppdatere sminkepungen; gjør det ofte selv, finner alltid noe nytt og spennende som bare MÅ testes Finnes det eyliner i pudderform? hvordan tar det på?
psawyer Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har akkurat kjøpt MAC Mineralize Skinfinish Natural og eeelsker det! En annen favoritt er et solpudder fra Clinique; True Bronze Pressed Powder. Det er det perfekte solpudder i følge meg selv, akkurat passe glød (ikke skimmer eller glitter, bare glød) og solbrun, ikke oransj farge.
Gjest Amarena Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Min favoritt blant fuktighetskremer for ansiktet er Decleor Hydra Floral Anti-Pollution moisturising cream.
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Finnes det eyliner i pudderform? hvordan tar det på? Jepp! Jeg bruker denne: http://www.prettyskin4less.com/Bare-Escent...r-p4983229.html Bruker en tynn eyeliner-kost som jeg fukter med en liten dråpe vann så det ikke skal drysse. Dette gjør også at den sitter bedre. Veldig fornøyd!
neon_sun Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 NYX-trippelskyggene. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker dem.
Frua Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Min nye favoritt er Sensai 38 C volumising mascara! Denne danker lett ut Clinique sin H.I Curling mascara. Beholder fordelen ved at den kan vaskes av med lunket vann og at den ikke renner men slipper den sykt dårlige kosten som er på clinique mascaraen.
Lykkelitenen Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Min nye sminkefavoritt er matte-morphose fra L'oreal, av alle greier Den er ikke en god foundation, men den holder huden helt matt, hele dagen. Jeg bruker denne over en primer (jeg bruker den nyeste fra gosh som virkelig holder på sminken!), i et tynt lag, så går jeg over med litt mineralpudder for å sette kremen og få god dekkevne. Da holder huden min seg gjevn og matt hele dagen. Jeg har også ekstrem acne-pronehud, og denne har til nå ikke gitt noen irritasjoner eller kviser <3 Den dekker desværre ikke godt, så den bør kombineres med et dekkende pudder eller en god consealer... Men matt, det gjør den deg
~Maja~ Skrevet 8. mars 2010 #13 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har utrolig mange nye favoritter for tiden. - Smashbox Focal Point mascara - den beste jeg noen gang har prøvd - KMS Headremedy - endelig noe som overmanner psoriasis i hodebunnen - Isadora hudfarget kajal - Nyx Jumbo Eyeshadow Pencil, spesielt i fargen Iced Mocha (og ellers alt annet fra Nyx Glitterpalletten er helt fantastisk! ) - Gosh vannfast eyeliner - til og med eyelineren i indre øyekrok holder seg hele dagen Jeg venter forresten på en startpakke fra Dermalogica. Håper det også blir en ny favoritt.
mari4ever Skrevet 8. mars 2010 #14 Skrevet 8. mars 2010 Babor hy-ôl og phytoactive base ( rens) Babor Moist intense cremè ( dag og nattkrem) fantastisk krem! Declèor essential balm( nattkrem) Babor alge ampuller<3 Sminke: Tikei øyenskygge i fargen september- nydelig kobber/brunfarge Too faced bronzer, sunny bunny- perfekt bronzer, brunt men ikke oransje. herlig glød:) Pure liquid makeup fra Maybelinne- overaskende god foundation:) gir en medium dekkevne og veldig fin glød til huden Lancomè waterproof eyeliner i fargen teal! har lenge vært en favoritt, men verdt å nevne! en nydelig turkis farge:) alle burde prøve denne hårpleie: Redkem ekstreme hårkur! får veldig fint hår etterpå og jeg må somregel bruke en halv boks får det skal være nok. har veldig tykt hår som er litt naturlig tørt. drøy i bruk Paul mitchell- heat seal- den beste varmebeskyttende sprayen jeg har prøvd:) holder frisyren på hele kvelden
putesnakk Skrevet 8. mars 2010 #15 Skrevet 8. mars 2010 Vet ikke om de er så nyoppdagede fra min side men..here goes.. Mac sitt studio fix pudder.. Den gule store mascaraen til Maybeline.. Ice mask.. REN sin instant lifting facial spray.. Linda Johansen sin microdermabrasion skrubbekrem til ansiktet.. HR Magic concealer.. Beauty blender svampen.. Glitterlinerene til Too faced.. ALLE øyenskyggene til Barry M.. Kryolan blushere og øyenskygger.. Lush sine massasje barer.. Lolita Lempica parfymen.. Dove sin summer glow fuktighetskrem med selvbruner i.. TARMSKYLLING ! Detox fotbad.. Det jeg kom på i farten
Aryia Skrevet 8. mars 2010 #16 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Oi.. Decleor aroma purete matt finish skin fluid beste dagkremen jeg noen gang har prøvd, trekker inn på no-time og gir et "matt" utseende hele dagen. John Masters Organics flere produkter fra dette merket har reddet hodebunnen min som klødde og gjorde meg GAL. Nå er alt i skjønneste orden igjen, wee! Krystalldeodoranten den eneste deo'en jeg har prøvd så langt som ikke gir svie og kløe i armhulene. Den lukter ingenting, holder svette og fukt unna, den er billig..! I like! Mineralfoundation fra Tikei og Everyday minerals. MAC penultimate eyeliner genial eyeliner! OPI neglelakker mange lekre farger, og til og meg JEG klarer å få bra resultat med disse neglelakkene Clinique high impact curling mascara denne er super! Enkel å legge, skiller vippene veldig pent, "krøller og forlenger" vippene Estee Lauder lash primer (plus) vil jeg ha enda bedre effekt av mascaraen legger jeg denne først, så mascara og resultatet blir smashing UDPP trenger egentlig dette produktet noen presentasjon? Får til og med elendige ELFøyenskygger til å holde leenge. Decleor cleansing water brukes som sminkefjerner, fantastisk ID bare minerals øyenbrynsfarge gir litt mer markerte øyenbryn uten at de ser påtegna ut. Decleor systeme corps moisturising body milk kjempegod body lotion! L'occitane shea butter ultra rich shower cream lukter kjempegodt, og gjør huden suupermyk! Flora by Gucci jeg eeelsker denne parfymen! (noen som vet om gucci tester på dyr forresten? jeg har ikke klart å finne ut av det). Det er sikkert mer, meeen dette er alt jeg kommer på i farta. Endret 8. mars 2010 av Aryia
Quirky Skrevet 8. mars 2010 #18 Skrevet 8. mars 2010 Har nylig begynt å utforske MAC, og alt jeg har prøvd derfra er blitt HG-produkter for meg- øyenskygger, leppeprimer, leppestifter, Fluidline gele-eyeliner, koster og rouge. Den grønne primeren fra Bodography er et annet nytt funn, som jeg er veldig fornøyd med. Leppestiftene og neglelakkene fra Barry M oppdaget jeg også nylig, og de er supre, kjempebillig kosmetikk av høy kvalitet er sjeldent, Barry M er det eneste "billigmerket" jeg liker.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #19 Skrevet 8. mars 2010 Fornøyd med mandelrensekremen fra Weleda, ellers bruker jeg mest gamle klassikere... har bestilt en Decleor bodylotion, så spent på om den danker ut gode gamle Jason. Forresten dere som bruker økologisk shampo - er dere fornøyd over lengre tid? Jeg har prøvd noen få (Jason og en fra apoteket som heter Naturigin), og synes at de gir blankt og fint hår på noen få vasker, men etter et par ukers bruk blir håret liksom fett og ekkelt. Jeg bruker nesten aldri spray eller andre stylingprodukter... Nå bruker jeg nesten bare John Frieda sine brunette-shampoer, synes de funker bra, men de inneholder sikkert litt drit som håret egentlig ikke har godt av (på den annen side farger jeg håret også - det er vel dritt i den fargen óg).
babord Skrevet 8. mars 2010 #20 Skrevet 8. mars 2010 La Prairie light fantastic cellular concealing brightening eye treatment (Langt navn!) Fantastisk concealerpenn som er en 'eye treatment' samtidig..kjøpte den fordi parfymeriet var tom for touche eclat, men elsker den! Blir den fra nå av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå