Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, dere som leier, hva betaler dere i mnd, hvordan er beliggenheten på leiligheta ( hvilken by og om den er sentrumsnær eller ikke), hvor stor er den og hva er evt inkludert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg leier hybelleilighet på 18 kvm gjennom studentsamskipnaden i en liten innlandsby. Jeg betaler ca 3700 kr i måneden, pluss 350 kr i strøm. (Akonto) Eventuell bruk av vaskemaskiner/tørketrommel kommer i tillegg. Internett og kabel-TV er inkludert. Husleieregningen min pleier å ligge på ca 4100 i måneden.

Studenthjemmet er ca 2.5 kilometer fra sentrum og det er ca 3 kilometer til skolen.

Endret av Iah
Skrevet

bodde i ett sosse sted i drammen før i en leglighet på 55 kvm meter ..betalte 5000kr i mnd og det inkluderte strøm og internett..sabla lekker leglighet.

Skrevet

Bor i Bærum med ca ti minutts gange til toget på Stabekk, leier en leilighet med to soverom hvor hvitevarer er inkludert, samt delvis møblert. Har egen inngang, uteplass og parkering.

Leiligheten er vel rundt 60-70kvm, og vi betaler 9000kr uten strøm, men varmtvannet er inkludert.

Det er ikke billig, men på en annen side så er det billig til å være i dette området.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi leier ut leilighet, så jeg svarer på bakgrunn av det.

Leiligheten er 72 m2 (3-roms, med åpen kjøkkenløsning), med uteplass og biloppstillingsplass. Ikke bod/lagringsplass.

God standard.

Vi har litt lavere utleiepris enn naboene, fordi vi har har hatt de samme leietakerne i 10 år.

Vi leier ut for 4500 pr mnd, uten strøm, inkludert kabeltv.

Naboene leier ut sine leiligheter til 5500-6000 kr.

Det er sentrumsnært, ca 7 minutter med buss fra sentrum, og like langt til høyskolen i byen.

Skrevet

Vi (sambo og jeg) betaler 6000 uten noe inkludert, i Bergen. Ca 6-10 min gåavstand fra sentrum. 2-roms i overkant av 40m2, pluss bod og vaskekjeller, relativt bra stand.

Vi er veldig fornøyde, eldre eier som ikke vil være bolighai!

Skrevet

Oslo, ca 15 min til sentrum, 30 sekunder til Nordmarka. Noen-og-femti kvm til 8400,-/mnd, inkludert bod, balkong og garasjeplass i leilighet fra 2003. Hvitevarer og balkongmøbler har jeg inkludert.

Skrevet

Bor i Bergen, ca et kvarter å gå til sentrum (På ghettosiden:P). Leiligheten er rundt 30 kvadrat, eget soverom, åpen kjøkkenløsning og temmelig stort bad, og ikke minst god standard. Betaler 5000 i måneden uten noe inkludert. Etter prisene på finn.no er jeg temmelig fornøyd med det.

Skrevet

Bor i Drammen, ikke så nær sentrum (tar 40 min å gå dit) men rett ved bussholdeplass. Leil. er ca 60 kvadrat, og har garasjeplass. Betaler 3700 i mnd, det er billig selv om strøm, tv og internett ikke er inkludert. Har vært trofast leietaker her i nesten 8 år, og huseier har ikke satt opp leia på disse årene.

Skrevet

Jeg betaler 7000 i mnden. Ingenting er inkl. Leiligheten er ca. 45 kvadrat, og har terasse på ca. 10 kvadrat. Helt OK standard, ble pusset opp i 2004.

Gjest Tingting
Skrevet

Sambo og jeg leier 60 kvm på Bislett i Oslo inkl vartmvann og fyring. Med balkong. 8800 :)

Ganske så fornøyd!

Skrevet
Bor i Bergen, ca et kvarter å gå til sentrum (På ghettosiden:P). Leiligheten er rundt 30 kvadrat, eget soverom, åpen kjøkkenløsning og temmelig stort bad, og ikke minst god standard. Betaler 5000 i måneden uten noe inkludert. Etter prisene på finn.no er jeg temmelig fornøyd med det.

Hva definerer du som ghettosiden? Laksevåg-ish?

Jeg leier sammen med en annen en leilighet på ca. 70 kvadrat. Ca. 15 min å gå til sentrum, 7500 i mnd. Internett inkludert, strøm ikke inkludert.

Skrevet
Sambo og jeg leier 60 kvm på Bislett i Oslo inkl vartmvann og fyring. Med balkong. 8800 :)

Ganske så fornøyd!

Wow, det skal du være fornøyd med ja! Det er ikke gjennom SiO vel?

Gjest Gjest
Skrevet

I ghettoen på Grorud koster leie av en 1-roms kr 5.000.

På Frogner koster leie av en 1-roms minst 9.000.

Skrevet

Vi er to som leier en liten leilighet i Bergen sentrum (Spytte på torgalmenningen sentrum..). Leiligheten er bare 26kvadrat, med alt av møbler og hvitevarer inkludert. Varmtvann og vannbåren varme er inkludert, samme er kommunale utgifter og lisens. Vi betaler bare for strøm og internett. Til leiligheten er det bod og vaskerom med fri tilgang. Leien ligger på 7500kroner i mnd, noe som er veldig ok når vi er to, og vi betaler uten tvil mye for høy standar på leiligheten og beliggenhet, heller enn størrelsen...

Skrevet (endret)

Samboerpar som leier møblert leilighet i Kristiansand sentrum. Leien er på nesten 4300 kr i måneden, dette med inkludert strøm og internett. Leiligheten er på ca 40 kvm. Har vært veldig heldige og fikk parleilighet gjennom studentskipnaden. Har også terasse. I tillegg har vi vaktmester som fikser det meste om det skulle være noe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Tingting
Skrevet
Wow, det skal du være fornøyd med ja! Det er ikke gjennom SiO vel?

Nei, vi leier privat. Fant en annonse på Finn.no og med litt flaks ble den vår :)

Det aller beste er at vi kan leie så leeenge vi vil! :ler:

Skrevet

Leier en 65 km2 leilighet i et rolig strøk rett utenfor kr. sand sentrum, og det betaler vi 6.750 kr i mnd. for. Strøm er ikke inkludert.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ekstremt heldig og har fått leie ei leilighet ca 10min gange fra trondheim sentrum til 4000/mnd. Leiligheta er på ca 30 kvm og inkl tv og nett. Fantastiske utleiere har jeg og.

Kjenner familie av utleirene og fikk den gjennom de :)

Skrevet (endret)
Nei, vi leier privat. Fant en annonse på Finn.no og med litt flaks ble den vår :)

Det aller beste er at vi kan leie så leeenge vi vil! :ler:

Si fra når du bestemmer deg for å flytte da, så kommer jeg og tar over :fnise:

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...