Gå til innhold

Ekteskapsinngåelse uten bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Ylva Virvla
Skrevet (endret)

Jeg og samboeren min ønsker å kombinere bryllupsreise og ekteskapsinngåelse. Vi blir bare oss to, og skal ikke ha bryllupsfest med gjester.

Planlegger å gifte oss i California.

Noen andre som har giftet seg uten å ha bryllupsfest? Og kanskje i utlandet?

Etter kirken drar vi til fotograf og så spiser vi treretters på en fin restaurant. Vil finne på noe annet også denne dagen, men hva?

Noen som har giftet seg uten bryllupsfest og vil fortelle om dagen sin?

Endret av Ylva Virvla
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei du,

kjenner meg igjen! Vi skal også reise bort for å gifte oss, og har tenkt til å fotograferes etter seremonien for deretter spise en bedre middag :) Men hva etterpå?? Vi skal gifte oss på Island, og jeg tenker kanskje at vi kunne dratt på spa etterpå...

Skrevet

Nå har jeg ikke noe selvopplevd å fortelle om, men dersom jeg hadde giftet meg på Island tenker jeg at det vil være deilig å tilbringe dagen på Den Blå Lagune!

I California ... hm, det må da være masser av ting å finne på der? JEG ville nok gjerne tatt en tur til Disneyland, men det er meg, da ;)Eller leie en bil og legge opp en roadtrip til spennende steder i staten?

Skrevet

Vi hadde ekteskapsinngåelse uten bryllup.

Dro til rådhuset om morgenen i finstas i taxi, gjennomførte seremonien og tok bilder med fotograf utenfor. Deretter dro vi hjem og slappet av (jeg var syk den dagen, sånn går det når man gifter seg i Gambia). Så kledde vi oss om og gikk ut og spiste..

Det var ikke så spennende, og skulle gjerne vært i bedre form slik at vi kunne funnet på noe mer stas! Men likevel et hyggelig minne :)

Gjest Gjest_lilje_*
Skrevet

Hadde jeg vært i California hadde jeg definitivt planlagt en roadtrip ja. Gjerne fra kyst til kyst om tid og penger tillot det. Jeg vet det er klisje, men jeg har alltid drømt om å kjøre Route 66.

Gjest Gjest
Skrevet

Å finne på noe spesielt når det gjelder selve bryllupsdagen (utenom vielse og middag) kommer det ann på hvor i California dere har tenkt å gifte dere.

Når det gjelder resten av turen er roadtrip, disneyland som allerede er nevnt gode forslag. Vil også anbefalle Universal Studios om dere skal til Los Ageles området. Roadtrip til Las Vegas eller Gran Canyon kanskje om ikke old route 66 er aktuelt (har VELDIG lyst til å kjøre den selv)Et annet alternativ til roadtrip kan også være å kjøre kysten (Highway 1 mener jeg den heter) av Califoria. Sea World om dere skal til San Diego området

Alcatraz, sykkeltrur over Golden Gate og tur med cablecar om det er San Fransico dere skal til. Marin county (på andre siden av golden gate) har også veldig flott natur. Nord Californa har mange vingårder hvor dere kan dra på vinsmaking.

Gjest Gjest
Skrevet

Min erfaring:

Startet dagen med frisør og sminke. Så dro jeg tilbake til hotellet og vi skiftet. Dro til vielseslokalet og giftet oss. Tok bilder. Slappet av på hotellrommet med litt champagne og jordbær før vi dro ut på middag om kvelden. Spiste 9 retter (eller noe sånt) og tilbragte derfor ca tre timer på restauranten. Taxi tilbake til hotellet -> bryllupsnatt.

Følte ikke at vi trengte mer innhold akkurat denne dagen, vi.

Dagen etter dro vi videre på turen -bryllupsreise -og gjorde mye gøy. Men akkurat vielsesdagen syntes vi det var greit å ikke ha for mye på programmet. Bare nyte dagen og hverandre.

Skrevet
Jeg og samboeren min ønsker å kombinere bryllupsreise og ekteskapsinngåelse. Vi blir bare oss to, og skal ikke ha bryllupsfest med gjester.

Planlegger å gifte oss i California.

Noen andre som har giftet seg uten å ha bryllupsfest? Og kanskje i utlandet?

Etter kirken drar vi til fotograf og så spiser vi treretters på en fin restaurant. Vil finne på noe annet også denne dagen, men hva?

Noen som har giftet seg uten bryllupsfest og vil fortelle om dagen sin?

Tanta mi giftet seg i New York. Etter vielsen tok de bilder og så spiste de middag før de avsluttet kvelden med teater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...