Gå til innhold

Bytter dere shampoo eler bruker dere den samme hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner aldri den perfekte shampoo og blir litt frustrert av det. Vet ikke om det er fordi jeg bruker den samme for lenge. Er det sånn at man helst bør bytte produkt eller er det lurest å bruke den samme? Har hørt at med enkelte kosmetikk produkter, så bør man bytte merke,type og sånt innimellom. Men vet ikke om det stemmer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Eg har også høyrdt at ein skal bytte shampo av og til. Har i tillegg høyrt at ein helst skal veksle mellom vanlig remashampo og dei dyre frisørshampoane. Men dette gjer ikkje eg, då eg får grusomt hår viss eg brukar remashampo. Eg bytter ofte merke -mellom Tigi, Kerastase, Redken, osv. Mest fordi eg er nyskjerrig på produkt eg ikkje har prøvd før ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er lurt å bytte. Selv har jeg tre shampoer som jeg alternerer. Hver hårvask med annen shampoo. Slik slipper man build up og håret føles freshere.

Skrevet

Jeg bytter når den "gamle" flaska er tom, altså kjøper aldri samme sort to ganger på rad. Det er ikke fordi jeg tror at det å bytte ofte er bra for håret, men jeg nysgjerrig og elsker å prøve nye produkter.

Litt etter tankegangen "denne er jätte god, men det må jo finnes en som er litt bedre!?" :jepp:

Jeg vasker forøvrig bare håret to, max tre, ganger i uken, så en flaske holder i en del måneder:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og bytter etter hver flaske er tom (kjøper digre flasker 500-1000ml).

Men hårkurene består. ;)

Gjest Heidie
Skrevet

Jeg har 2-3 flasker i dusjen jeg bytter på å bruke. Har ikke noe system på det, bruker den jeg føler for den dagen :)

Skrevet

Jeg bruker Neutral babyshampoo og Define balsam for sensitiv hodebunn. Fungerer veldig bra for meg :)

Skrevet

Jeg bytter også. Akkurat nå har jeg en type i garderoben på jobb, en type i treningsbag'en og en i dusjen hjemme. :ler:

Skrevet

Bytter ofte. Elsker å prøve nye ting og får mye gjennom jobb, så har alltid mye å velge mellom. Vanligivs har jeg 3-4 shampoer som jeg veksler mellom, alt etter hva jeg skal den dagen og hvordan håret føles. Har både rensende shampo, fuktighetsgivende og pigmentert for farget hår, samt en billigshampo til test i jobb sammenheng (disse prøves dog som oftest ikke mye før de sendes videre, men noen untak så klart...)

Samme gjelder forsåvidt alt i skapet mitt utenom ansiktspleien :)

Skrevet

Nå som jeg endelig har funnet en shampo og balsam som jeg kan bruke uten å få ekstrem kløe i hodebunnen, så holder jeg meg til den. Gidder ikke legge noe mer arbeid i å prøve ut ulike produkter og irritere hodebunnen min noe mer på en stund fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...