Gå til innhold

Plastisk kirurgi/fettsuging TALLIN

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har lest litt om klinikken Fertilitas i Thallin med norsk kontaktmann.

Noen som har erfaring, hørt om om noen som har erfaring hos Fertilitas eller andre klinikker i Thallin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sue84
Har lest litt om klinikken Fertilitas i Thallin med norsk kontaktmann.

Noen som har erfaring, hørt om om noen som har erfaring hos Fertilitas eller andre klinikker i Thallin?

heisann.. så flaks da ;)

jeg er i tallinn nå..

var på fertilitas for 2 dager siden og fettsuget mage.

kan legge deg til som venn så kan du få se før og etter bilder, og så kan jeg fortelle det du lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84
heisann.. så flaks da ;)

jeg er i tallinn nå..

kan legge deg til som venn så kan du få se før og etter bilder, og så kan jeg fortelle det du lurer på :)

ååh ser du ikke er registrert.. da går det ikke og sende bilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal sjekke mailen min. Tror jeg var reg en gang i tiden. Vil så gjerne høre siden jeg har holdt av dato 29. mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg en min gamle registrering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest lindus

heisann.. så flaks da ;)

jeg er i tallinn nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindus

heia. veldig spent på hvordan det går med deg. :) lurer på om jeg skal bestille meg time,gikk det lang tid fra du bestilte til du fikk time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fettsugd i Talli

Ville bare sende en anbefaling vedrørende Fertilitasklinikken i Tallinn. Har selv vært der for ikke så lenge siden. Var skeptisk først, spesielt siden de er ekstremt billig i forhold til Norge, men jeg kan love deg, at man antagelig får mer oppfølging og omsorg enn på de norske klinikkene!

Jeg betalte litt over 14.000 for fettsuging av fire områder. Har sjekket prislistene til f.eks Bunæs, hvor det ville ha kostet meg 50.000,- eller Klinikk Stokkan kr. 56.500,-. Nå er dette ikke et tilbud fra de, men regnet ut i flg prisliste, men uansett, ENORMT store prisforskjeller. Det sier vel litt om hvorfor plastikkirurgene i Norge tjener så mye...........

Sykehuset ser helt nytt ut, det skinte og var rent over alt. Tror jeg skal lete lenge i Norge etter et sykehus med en slik standard. Prisen du betaler inkluderer forresten også opphold og 3 måltider om dagen. For meg utgjorde det to netter. I tillegg får man kompresjonsplagg. I Norge må man kjøpe dette i tillegg....

Språkmessig syntes jeg ikke det var noe problem. Noen av gode i engelsk, noen kunne litt og de som ikke kunne, hentet noen som snakket engelsk :)

Har man med selskap, kan man få dobbeltrom, og da er det rom med to gode senger, eget toalett/dusj og flatskjerm på rommet.

Jeg hadde med noen, og det var godt både med tanke på selskap og ikke minst når jeg trengte hjelp ut av senga, på badet etc, men de er mer enn nok villig til å hjelpe deg på klinikken.

I nabobygget er det en liten butikk hvis man vil handle frukt, mat, vin osv :)

Tatt i betraktning pris på klinikken + at det er billig å reise og bo i Tallinn, vil jeg anbefale det på det varmeste. Hadde jeg hatt mulighet, ville jeg valgt å være der noen dager til, enten på klinikken eller et rimelig hotell i byen. Da trenger det ikke nødvendigvis være så offentlig at man har vært til behandling heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Åh - jeg har så lyst å fettsuge bulken på magen min... Har pratet litt med han kontaktpersonen før(men det er to år siden...) før jeg feiget ut... Hvordan ble resultatet? Jeg er så redd for arr og at magen skal bli bulkete og "hard".

Jeg ser tynn ut med klær på, men magen min er full av små bilringer så jeg hater å gå i bikini. Irriterende! Har noen erfaringer å dele om fettsuging av mage? Jeg er 22 og røyker ikke, så regner med at jeg egentlig ikke ville fått store problemer... Men lurer uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - jeg har så lyst å fettsuge bulken på magen min... Har pratet litt med han kontaktpersonen før(men det er to år siden...) før jeg feiget ut... Hvordan ble resultatet? Jeg er så redd for arr og at magen skal bli bulkete og "hard".

Jeg ser tynn ut med klær på, men magen min er full av små bilringer så jeg hater å gå i bikini. Irriterende! Har noen erfaringer å dele om fettsuging av mage? Jeg er 22 og røyker ikke, så regner med at jeg egentlig ikke ville fått store problemer... Men lurer uansett:)

Jeg var i Tallin i forrige måned. Skjønner godt spørsmålene dine, for jeg var redd for det samme. Med tanke på arr, er de ubetydelige små, cirka 3 mm lang og de vil jo etter hvert blekne. Fikk to 10 cm fra navlen på hver side og en 10-15 cm under navlen. Magen kjentes stram og hard og øm/vond til å begynne med, men har allerede begynt å mykne. Har lest på en del sider til klinikker at magen er den som er lengst øm.

Jeg er også slank, men hadde en liten sirkel med fett rundt navlen etter noen svangerskap. Slik den ser ut nå, har jeg blitt helt fat, men en "pitteliten" bulk over og under navlen, men tror dette vil rette seg. Er jo bare tre uker siden jeg fikk det gjort.

Be om konsultasjon på en klinikk så vil du få svar ut i fra din situasjon, så kan du jo vurdere det etter hvert...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Sjekk ut: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=490009&st=0&gopid=8081187&#entry8081187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Gjest camilla

Hei jeg har akkurat operert meg for 2 gang i Tallinn for under halve prisen av Norge,og er meget fornøyd med meg selv etter dette.Jeg hadde komplexer for magen,lårene mine og brystene.Det har jeg alltid hatt lyst å gjøre noe med ,men etter to barn har problem områdenen blitt værre. Da jeg fikk det til en så rimelig pris i Tallinn så jeg ingen grunn til å ikke gjøre det.De var fantastisk på service,oppfølging og alt har gått kjempe fint etterpå

Dette var klinikken jeg brukte:www.thehealthclinic.eu

Men hadde kontakt med deres norske konsulent nikkis helse og velvære klinikk

først.

Hilsen Monika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. veldig spent på hvordan det går med deg. :) lurer på om jeg skal bestille meg time,gikk det lang tid fra du bestilte til du fikk time?

heisann :)

med meg har det gått kjempebra. eneste jeg angrer litt på er at jeg har IKKE vert så flink og trene i ettertid, har funnet ut at det er veldig viktig.. men magen er fremdeles flat ;) arrene synest nesten ikke. og selvtilitten er som aldri før :)

de fjerna forresten 2,7 liter fra magen. nesten ingen som tror på at de fjerne nesten 2 store colaflasker med fett for jeg hadde ikke såå stor mage :)

nei det gikk ikke lang tid, dagen etter jeg sendte bilde fikk jeg prisen. og samme dag så fikk jeg time 1 måned etterpå :) gikk veldig fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Annonse

heisann! Jeg har nettop kommet hjem fra Tallin og vil dele min opplevelse. Dette er et langt innlegg, men

før jeg dro ville hvertfall jeg lese alle mulig detaljer. Unskyld for skrive feil, men orker ikke bry meg om det nå! :laugh:

Jeg er ung og har alltid hvert veldig kraftig og alltid følt meg for stor.

Jeg sendte mail til Arne med bilder og fikk svar dagen etter. Prisen for

mage, sider, lår, knær og armer ble 18.300. Jeg har en veldig proposjonert kropp

så jeg er kanskje ikke den som egner meg best for en fettsuging, men jeg har rett og slett for mye over alt, og har slitt med det helt siden jeg kom ut av magen til mor.

Jeg og min mor kom ned til tallin en dag før operasjonen og da møtte Olga oss på flyplassen. Vi hadde bestilt massasje på viimsi hotel samme dag og vi kom jo for sent til den timen, men de var veldig greie så vi fikk timen. Kjempe deilig. Så spiste vi på resturangen på hotelet. Den skal være veldig ekslusiv men fy søren, det var ikke særlig godt. Tror det var litt sånn national mat og det var IKKE godt. Bestill hamburger eller noe i stedet i baren.

Så kom vi inn på klinikken (måtte være inne før 22.00) Så ville jeg bare få tiden til å gå så jeg sov med en gang. Jeg våknet 06.00 og prøvde å sove mer. så kom de inn med frokost til mamma klokken 09.00.

Jeg kunne jo ikke spise noe for man må faste 7 timer før operasjonen.

Klokken 11.30 kom kirurgen inn og tegnet meg opp. Han synes ikke jeg skulle ta så mye og jeg ble litt usikker om jeg skulle ta noe på magen. Jeg har ikke noe særlig mage. Det er mest armer og lår som er værst. Så jeg bare lot han bestemme. Stolte veldig på han.

12.00 ble jeg vist inn til operasjons hallen og kledde meg kliss naken og la meg på bordet. Da begynte alle nervene og komme. Ble veldig nervøs. Hun ene sykepleieren stakk en sprøyte i armen og sa good night, have a nice sleep. Så ble jeg dopa og sovnet. Så våknet jeg opp på operasons bordet når de kledde på meg den drakten og da var jeg helt borte og vinket til alle og smilte. Så husker jeg ikke mer.

Så våknet jeg opp på overvåknings rommet og der lå jeg og ristet i kanskje 20 min. Hadde så mange tårer på lager, men jeg turte ikke gråte. Synes det var litt tøft å våkne opp fra narkosen. Dette var det verste med hele turen synes jeg. Jeg fikk intravinøst saltvann og pain killers og alt mulig og jeg trodde det aldri skulle ta slutt. Jeg kjedet meg i hjel!!

Jeg var så utrolig kvalm og lå bare å prøve å puste. Lå der sikkert i 3 timer og så i taket og prøve å ikke kaste opp! Endelig kom mamma. Hun hadde gått ute i gangen og turte ikke å komme inn før nå. Det var deilig når hun kom. Til slutt skulle de trille meg inn til rommet. Endelig. Jeg reiste meg sakte opp og kastet opp med en gang. To sykepleiere hjalp meg opp og til rommet. Menst jeg trillet bort så jeg bare at det sprutet blo til alle kanter fra kneet. Det er helt normalt, men skummelt!

Når jeg kom til rommet la de meg ned i sengen men jeg måtte fort opp igjen å tisse. Når jeg kom til badet kastet jeg opp enda mer. Tror jeg ble kvalm av smerter og blod. Mamma var på rommet å passet på så de ikke tok bort middagen vår. Jeg var så sulten. Vi fikk brokoli pai og en brødskive. Jeg forventet jo ingen ting av maten fordi det er jo sykehus mat. Det er helt greit.

Så prøvde jeg bare å sove så mye jeg kunne, men jeg liker ikke å sove når jeg ikke trenger det så det var vel det jeg synes var værst. Å prøve å sove hele tiden uten å kunne bevege på meg.

Sykepleierene kom inn å sjekket meg veldig ofte og de er jo så søte. Ikke alle kunne like godt engelsk, men det var ikke noe problem og fortså hverandre. Klokken syv dagen etter kom kirurgen inn for å se på meg. Det var så mye surr med flybilletter så jeg måtte dra hjem dagen etter operasjonen for å rekke flyet.

Han synes det var greit å la meg gå.

Mamma måtte hjelpe meg å kle på meg og alt. Når vi gikk ned til taxien gikk det helt greit, men det er jo kjeempe vondt. Det værste er å sette seg ned og opp. Flyturen gikk fint. det er jo ikke så langt å fly. Når jeg kom hjem tok det en stund å gå opp trappene til leiligheten. De jeg bor med hjalp meg kjempe mye i går og det er jeg veldig glad for. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke de var der. Man MÅ ha noen som hjelper deg med alt du gjør. Gå på butikken, toaletett, lage mat og gi deg mobilen som stadig faller på gulvet. hehe.

Opplevelsen på Fertilitas var mye bedre enn forventet. Alle var så utrolig hyggelige og hjelpsomme.

Jeg tror ikke jeg noen gang hadde fått like god behandling i Norge. Jeg ble opperert av Dr Rein Adamson. Jeg ser jo ikke resultatene enda for det er bare 2 dager siden jeg ble opperert, men han virker utrolig flink! Han tok fettsuging på armer, mage , sider, lår og knær. Han tok til sammen 2,5 liter fett. Du kan sette 5 små solo flasker ved siden av hverandre for å se hvor mye det er. Har tok ikke så mye på magen, men mest på lår/knær.

Skal prøve å skrive når jeg ser resultatene. Håper dette var til hjelp for dere som tviler på Fertilitas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Jeg har nettop kommet hjem fra Tallin og vil dele min opplevelse. Dette er et langt innlegg, men

før jeg dro ville hvertfall jeg lese alle mulig detaljer. Unskyld for skrive feil, men orker ikke bry meg om det nå! :laugh:

Jeg er ung og har alltid hvert veldig kraftig og alltid følt meg for stor.

Jeg sendte mail til Arne med bilder og fikk svar dagen etter. Prisen for

mage, sider, lår, knær og armer ble 18.300. Jeg har en veldig proposjonert kropp

så jeg er kanskje ikke den som egner meg best for en fettsuging, men jeg har rett og slett for mye over alt, og har slitt med det helt siden jeg kom ut av magen til mor.

Jeg og min mor kom ned til tallin en dag før operasjonen og da møtte Olga oss på flyplassen. Vi hadde bestilt massasje på viimsi hotel samme dag og vi kom jo for sent til den timen, men de var veldig greie så vi fikk timen. Kjempe deilig. Så spiste vi på resturangen på hotelet. Den skal være veldig ekslusiv men fy søren, det var ikke særlig godt. Tror det var litt sånn national mat og det var IKKE godt. Bestill hamburger eller noe i stedet i baren.

Så kom vi inn på klinikken (måtte være inne før 22.00) Så ville jeg bare få tiden til å gå så jeg sov med en gang. Jeg våknet 06.00 og prøvde å sove mer. så kom de inn med frokost til mamma klokken 09.00.

Jeg kunne jo ikke spise noe for man må faste 7 timer før operasjonen.

Klokken 11.30 kom kirurgen inn og tegnet meg opp. Han synes ikke jeg skulle ta så mye og jeg ble litt usikker om jeg skulle ta noe på magen. Jeg har ikke noe særlig mage. Det er mest armer og lår som er værst. Så jeg bare lot han bestemme. Stolte veldig på han.

12.00 ble jeg vist inn til operasjons hallen og kledde meg kliss naken og la meg på bordet. Da begynte alle nervene og komme. Ble veldig nervøs. Hun ene sykepleieren stakk en sprøyte i armen og sa good night, have a nice sleep. Så ble jeg dopa og sovnet. Så våknet jeg opp på operasons bordet når de kledde på meg den drakten og da var jeg helt borte og vinket til alle og smilte. Så husker jeg ikke mer.

Så våknet jeg opp på overvåknings rommet og der lå jeg og ristet i kanskje 20 min. Hadde så mange tårer på lager, men jeg turte ikke gråte. Synes det var litt tøft å våkne opp fra narkosen. Dette var det verste med hele turen synes jeg. Jeg fikk intravinøst saltvann og pain killers og alt mulig og jeg trodde det aldri skulle ta slutt. Jeg kjedet meg i hjel!!

Jeg var så utrolig kvalm og lå bare å prøve å puste. Lå der sikkert i 3 timer og så i taket og prøve å ikke kaste opp! Endelig kom mamma. Hun hadde gått ute i gangen og turte ikke å komme inn før nå. Det var deilig når hun kom. Til slutt skulle de trille meg inn til rommet. Endelig. Jeg reiste meg sakte opp og kastet opp med en gang. To sykepleiere hjalp meg opp og til rommet. Menst jeg trillet bort så jeg bare at det sprutet blo til alle kanter fra kneet. Det er helt normalt, men skummelt!

Når jeg kom til rommet la de meg ned i sengen men jeg måtte fort opp igjen å tisse. Når jeg kom til badet kastet jeg opp enda mer. Tror jeg ble kvalm av smerter og blod. Mamma var på rommet å passet på så de ikke tok bort middagen vår. Jeg var så sulten. Vi fikk brokoli pai og en brødskive. Jeg forventet jo ingen ting av maten fordi det er jo sykehus mat. Det er helt greit.

Så prøvde jeg bare å sove så mye jeg kunne, men jeg liker ikke å sove når jeg ikke trenger det så det var vel det jeg synes var værst. Å prøve å sove hele tiden uten å kunne bevege på meg.

Sykepleierene kom inn å sjekket meg veldig ofte og de er jo så søte. Ikke alle kunne like godt engelsk, men det var ikke noe problem og fortså hverandre. Klokken syv dagen etter kom kirurgen inn for å se på meg. Det var så mye surr med flybilletter så jeg måtte dra hjem dagen etter operasjonen for å rekke flyet.

Han synes det var greit å la meg gå.

Mamma måtte hjelpe meg å kle på meg og alt. Når vi gikk ned til taxien gikk det helt greit, men det er jo kjeempe vondt. Det værste er å sette seg ned og opp. Flyturen gikk fint. det er jo ikke så langt å fly. Når jeg kom hjem tok det en stund å gå opp trappene til leiligheten. De jeg bor med hjalp meg kjempe mye i går og det er jeg veldig glad for. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke de var der. Man MÅ ha noen som hjelper deg med alt du gjør. Gå på butikken, toaletett, lage mat og gi deg mobilen som stadig faller på gulvet. hehe.

Opplevelsen på Fertilitas var mye bedre enn forventet. Alle var så utrolig hyggelige og hjelpsomme.

Jeg tror ikke jeg noen gang hadde fått like god behandling i Norge. Jeg ble opperert av Dr Rein Adamson. Jeg ser jo ikke resultatene enda for det er bare 2 dager siden jeg ble opperert, men han virker utrolig flink! Han tok fettsuging på armer, mage , sider, lår og knær. Han tok til sammen 2,5 liter fett. Du kan sette 5 små solo flasker ved siden av hverandre for å se hvor mye det er. Har tok ikke så mye på magen, men mest på lår/knær.

Skal prøve å skrive når jeg ser resultatene. Håper dette var til hjelp for dere som tviler på Fertilitas!

Jeg er i kontakt med kirurgen via mail, ettersom han norske kontakten ikke svarer. Vurderer sterkt å gjøre det, men er ganske nervøs for at noe skal gå galt. Leste et sted at han kirurgen ikke er plastikkirurg, men bare "vanlig" kirurg, og at det derfor ikke var så lurt å la seg operere der? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i kontakt med kirurgen via mail, ettersom han norske kontakten ikke svarer. Vurderer sterkt å gjøre det, men er ganske nervøs for at noe skal gå galt. Leste et sted at han kirurgen ikke er plastikkirurg, men bare "vanlig" kirurg, og at det derfor ikke var så lurt å la seg operere der? :/

Rein Adamson? Kan jeg ikke tenke meg. Slik jeg forstod det kurser han andre i plastiske operasjoner også. Jeg er vedig fornøyd med resultatet ihvertdall. Hvor har du lest dette?

Anonym poster: 0dede0ea8df43de7ed7dec4a2851d963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.thehealthclinic.se/rein-adamson/

2009

1. XV World Congress of the International Federation for the Surgery of Obesity and Metabolic Disorders in Paris, France

2. Florence-Nightingale Hospital, Department of Plastic and Aesthetic Surgery, Breast Surgery Workshop in Düsseldorf, Germany

2008

1. Florence-Nightingale Hospital, Department of Plastic and Aesthetic Surgery, Abdominoplasty Workshop in Düsseldorf, Germany

2. Florence-Nightingale Hospital, Department of Plastic and Aesthetic Surgery, Reconstructive Surgery & Liposuction Workshop in Düsseldorf, Germany

3. 3rd Congress of the International Federation for the Surgery of Obesity and Metabolic disorders in Capri, Italy

4. Surgical Treatment of Morbid Obesity by Adjustable Gastric Band, Workshop in Lyon, France

5. Treatment of Obesity by Intragastric Balloon System, Workshop in Lyon, France

Anonym poster: 0dede0ea8df43de7ed7dec4a2851d963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...