Gå til innhold

Lange topper som ikke sklir opp

Gjest Serena

Anbefalte innlegg

Gjest Serena

Jeg er lei av topper som sklir opp mens jeg trener. Vil helst ha området dekket mens jeg trener

Jeg vil ha lange topper som holder seg på plass. Toppene må også være litt tettsittende, baggy topper sklir også opp.

Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vero Moda har noen fine topper, som både finnes med kort og lange ermer. Har faktisk på meg en akkurat nå. Tror jeg har ca 6 stk jeg. Sitter utrolig godt, og er lange! Finnes i mange farger og koster ca 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette har jeg ikke opplevd som et problem før..Men jeg har i alle fall en helt vanlig nike-ts-shirt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke veromoda-toppene. De sitter godt, men rakner lett. Hos meg er det som oftest hull i de etter 4-5 gangers bruk, selv om jeg behandler de fint. H&M har derimot ofte noen litt tykkere toppere som sitter godt (ikke de vanlige billigtoppene som koster en 50-lapp og er i tynt stoff, men lengre singletter i tykkere stoff til rundt 100-lappen...)

Ellers finnes det jo gode sportssingletter og t-skjorter hos sportsbutikkene, hatt flere av disse opp gjennom årene og aldri opplevd at de gikk opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart, ingen av mine Vero Moda topper har raknet :klø: De eldste er hvertfall et år gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste toppene jeg har som ikke sklir opp når jeg trener (beveger mye på kroppen) er sykkelskjortene mine fra Craft. De er formsydde, så de sitter på hoftene og rører seg ikke en cm. Har kjøpt et par på en eller annen sportsbutikk, koster 3-400,- :)

Ellers synes jeg de lange toppene med bryterrygg på Gina Tricot sitter ganske bra på. Finnes i "alle" farger og koster rundt 100-lappen.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...