Gjest Serena Skrevet 7. mars 2010 #1 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er lei av topper som sklir opp mens jeg trener. Vil helst ha området dekket mens jeg trener Jeg vil ha lange topper som holder seg på plass. Toppene må også være litt tettsittende, baggy topper sklir også opp. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 7. mars 2010 #2 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg bruker brytertopper fra vero moda, og de sitter bra på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. mars 2010 #3 Del Skrevet 7. mars 2010 Vero Moda har noen fine topper, som både finnes med kort og lange ermer. Har faktisk på meg en akkurat nå. Tror jeg har ca 6 stk jeg. Sitter utrolig godt, og er lange! Finnes i mange farger og koster ca 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 7. mars 2010 #4 Del Skrevet 7. mars 2010 Rönisch har en del lange topper. Selges på G-sport (og sikkert andre plasser òg:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2010 #5 Del Skrevet 7. mars 2010 Hm, dette har jeg ikke opplevd som et problem før..Men jeg har i alle fall en helt vanlig nike-ts-shirt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 7. mars 2010 #6 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg liker ikke veromoda-toppene. De sitter godt, men rakner lett. Hos meg er det som oftest hull i de etter 4-5 gangers bruk, selv om jeg behandler de fint. H&M har derimot ofte noen litt tykkere toppere som sitter godt (ikke de vanlige billigtoppene som koster en 50-lapp og er i tynt stoff, men lengre singletter i tykkere stoff til rundt 100-lappen...) Ellers finnes det jo gode sportssingletter og t-skjorter hos sportsbutikkene, hatt flere av disse opp gjennom årene og aldri opplevd at de gikk opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. mars 2010 #7 Del Skrevet 8. mars 2010 Så rart, ingen av mine Vero Moda topper har raknet :klø: De eldste er hvertfall et år gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. mars 2010 #8 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) De eneste toppene jeg har som ikke sklir opp når jeg trener (beveger mye på kroppen) er sykkelskjortene mine fra Craft. De er formsydde, så de sitter på hoftene og rører seg ikke en cm. Har kjøpt et par på en eller annen sportsbutikk, koster 3-400,- Ellers synes jeg de lange toppene med bryterrygg på Gina Tricot sitter ganske bra på. Finnes i "alle" farger og koster rundt 100-lappen. Endret 8. mars 2010 av Zaphireh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå