Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #1 Del Skrevet 25. februar 2002 jeg lurte på en ting, jeg venter mens 28 februar, når i mars har jeg eggløsning min syklus er på ca 26 dg. tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 25. februar 2002 #2 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei Jeg venter mensen 27.feb, og har en syklus på 24 dager (tror jeg da...får se om noen dager) Tror eggeløsninga er den 12. dagen fra 1.dag i siste mens. Altså den 11.mars. Kanskje din EL kommer 13.mars da? Er du prøver, eller vil du vente med å få barn? Klems _________________ ~Zafir~1212[ Dette Innlegg er endret av: Zafir den 2002-02-25 17:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 En gang mellom 10 og 18 dager FØR menstruasjon har du eggløsning, 12-14 dager er visst vanligst. Dette varierer fra person til person, men har du funnet ut at du har eggløsning f.eks. 11 dager før mens, vil dette være ganske konstant (+/- 1 dag) for deg Ble du noe klokere? For å lese om hvordan du kan finne eggløsningen din, se på http://www.snartgravid.com under "fertility awareness method" klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 25. februar 2002 #4 Del Skrevet 25. februar 2002 Hm, eg trudde alle hadde EL 14 dagar før mens, eg. Det har eg hørt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 Hedda: Nei, det var det man trodde før, og det står fremdeles i legebøker og graviditetsbøker. Men nyere forskning viser at det er store variasjoner i dette, selv om mange ligger rundt 12-16 dager. Men noen altså så ekstreme som 10 - 18 dager. Noen får til og med eggløsning under mensen! (De med veldig korte sykluser). Men du treffer fremdeles leger som sverger til 28/14 dagers syklusen, og som ser på deg med store forundrede øyne når du sier at du VET at det er annerledes for deg (kan finne ut bl.a. med temp-måling) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå