Gå til innhold

hm når mon tro???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg lurte på en ting, jeg venter mens 28 februar, når i mars har jeg eggløsning min syklus er på ca 26 dg.

tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei icon_smile.gif

Jeg venter mensen 27.feb, og har en syklus på 24 dager (tror jeg da...får se om noen dager) Tror eggeløsninga er den 12. dagen fra 1.dag i siste mens. Altså den 11.mars.

Kanskje din EL kommer 13.mars da?

Er du prøver, eller vil du vente med å få barn?

Klems

~Zafir~1212[ Dette Innlegg er endret av: Zafir den 2002-02-25 17:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang mellom 10 og 18 dager FØR menstruasjon har du eggløsning, 12-14 dager er visst vanligst. Dette varierer fra person til person, men har du funnet ut at du har eggløsning f.eks. 11 dager før mens, vil dette være ganske konstant (+/- 1 dag) for deg icon_smile.gif

Ble du noe klokere?

For å lese om hvordan du kan finne eggløsningen din, se på http://www.snartgravid.com under "fertility awareness method"

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda: Nei, det var det man trodde før, og det står fremdeles i legebøker og graviditetsbøker. Men nyere forskning viser at det er store variasjoner i dette, selv om mange ligger rundt 12-16 dager. Men noen altså så ekstreme som 10 - 18 dager. Noen får til og med eggløsning under mensen! (De med veldig korte sykluser).

Men du treffer fremdeles leger som sverger til 28/14 dagers syklusen, og som ser på deg med store forundrede øyne når du sier at du VET at det er annerledes for deg (kan finne ut bl.a. med temp-måling)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...