Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på tvshop i dag og må inrømme at jeg fikk skikkilig lyst på proactiv solution som skal hjelpe mot kviser. Sliter utrolig med det, men vil bare bestille hvis det funker siden det er så dyrt :)

Så er det noen som har prøvd det, og hva syns dere om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Alt det gjør er å tørke ut huden. Spar heller pengene og prøv MD formulations.

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

De TV-Shop reklamene er farlige, får lyst å kjøpe alt de reklamerer for!

Endret av Silvermist
Gjest Gjest
Skrevet

Virker for meg! Tørker ikke ut huden min heller..Ikke fått nye kviser etter at jeg begynte på det. Vet selvfølgelig ikke hvordan den vil virke framover,men ser ingen grunn til å slutte med den siden den virker nå. Synst ikke det er så dyrt heller.. blir ca 250 kr per mnd og kan si opp når som helst.

Skrevet

Har hørt av de som har prøvd det at det er veldig sterkt og tørker ut huden på sikt. Jeg ville heller brukt pengene på en annen hudpleieserie av kvalitet.

Skrevet

De sender reklamen om proactiv på tvn så og si hele tiden. Spesielt på tv3 på morningen. Har hørt både ditten og datten om proactive. Vil bare si det at ja, den kan hjelpe for deg, og den trenger ikke å gjør det. Alt avhenger av hvilken hudtype du har. Noen får tørr hud av å bruke den, mens for andre gjør den totale forandringer.

Jeg også vurderer å kjøpe den.. for å prøve. Hva kan man tape?

Og sist vil jeg si at kjøper du den fra proactive sine sider i USA, blir den billigere. 220,- ca inkl. frakt og alt. I norge er det dyrere, og der får du heller ikke med dag og natt-kremene. - Har sjekket ut dette, og lagt det til vurdering.

Gjest Heidie
Skrevet (endret)

Jeg er ikke så helt sikker på at Proactive bare er crap. Serien har jo nøkkelingredienser som salicylsyre, glykolsyre og tetreolje, og alle disse ingrediensene virker mot kviser. salicylsyre og glykolsyre er jo også nøkkelingrediensene til mange MD Formulations-produkter. Jeg bruker selv MD Formulations og en strålende fornøyd. Men jeg vil ikke påstå at Proactive er crap. etter å ha kikket litt på ingredienslista har jeg ikke funnet noe veldig negativt med produktene....

http://www.proactivsolution.no/ingredients.aspx

Endret av Heidie
Skrevet

venninner og en kompis av meg har prøvd det, og det har hjulpet dem mye på aknen de hadde:)

hudtonen er også jevnet ut veldig bra

det er bare å prøve! men husk! det kan bli/eller blir som oftest verre før det blir bedre, så det gjelder å ta toldmodighet i en måned eller 2

salisylsyre og glykolsyren finnes naturlig i huden, og dermed så reagerer huden såpass med utrensning og etterpå normaliseres huden

Gjest Gjest
Skrevet
De sender reklamen om proactiv på tvn så og si hele tiden. Spesielt på tv3 på morningen. Har hørt både ditten og datten om proactive. Vil bare si det at ja, den kan hjelpe for deg, og den trenger ikke å gjør det. Alt avhenger av hvilken hudtype du har. Noen får tørr hud av å bruke den, mens for andre gjør den totale forandringer.

Jeg også vurderer å kjøpe den.. for å prøve. Hva kan man tape?

Og sist vil jeg si at kjøper du den fra proactive sine sider i USA, blir den billigere. 220,- ca inkl. frakt og alt. I norge er det dyrere, og der får du heller ikke med dag og natt-kremene. - Har sjekket ut dette, og lagt det til vurdering.

Jeg bestilte på Tv shop i norge og får med dag og nattkrem også.. Betala litt over 500 for 2mnd forbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...