laperla Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei:) Noen som har erfaring med All in one fra Sara's? På nettsiden står det at denne typen extension skal blande seg veldig godt, og at det visstnok skal være lettere å skjule overgangen mellom løshåret og ditt eget hår. Akkurat det problemet hadde jeg nemlig med den vanlige typen av Sara's håret. Noen som kan hjelpe? Takk på forhånd:)
laperla Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2010 Ingen som har erfaringer med denne type extension?
cascadas Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har erfaring med det. Jeg har prøvd alle typer extension og må si at all in one var ikke den typen jeg likte best. Problemet var at håret var for tynt. Jeg måtte bruke litt over en pakke med vanlig sara hår for at mitt hår skulle se normalt ut. Men når jeg hadde all in one var ikke det en mulighet. Så hvis du har litt tykt hår vil jeg heller anbefale at du kjøper to pakker med den vanlige typen. Så går du til frisør for å klippe det litt opp slik at det blander seg mer inn med ditt egenthår og forme en frisyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå