Gjest Gjest26 Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei, Hadde EL (positiv test) for ca. 1 uke siden. I dag har jeg en del kramper i mage og mye vondt i korsrygg. I går kveld la jeg også merke til at jeg har mistet noe av smaksansen, og det virker som jeg har noen "små sår" i munnen (greier ikke å forklare det bedre). Vet ikke om jeg smaker metall smak, men er ikke forskjølet/tett nese..! Syntes dette høres rart ut. JEg vil ikke "glede" meg over en evt graviditet, før jeg kan teste det som da er neste uke... Takker for tips
Pupsilure Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg var endel plaget med metallsmak i munnen i starten, men det begynte ikke før i uke 6 ca. Lykke til
Spent... Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg var endel plaget med metallsmak i munnen i starten, men det begynte ikke før i uke 6 ca. Lykke til Hei, har lest litt rundt og sett at det kan være et symptom. Igjen så vil jeg ikke håpe på noe og så å bli skuffet. Det at jeg har mye smerter i mage/rygg kan kanskje komme av om mensen er "rundt" hjørne, men smaksanen vet jeg at jeg ikke innbiller meg Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå