Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #1 Del Skrevet 7. mars 2010 Har kjøpt en del tynne kjoler som er fine å bruke nå som det bærmer seg vår. Men siden stoffet er så tynt, blir det på en måte litt gjennomsiktig. Ikke lsik at man ser trusemønsteret eller noe, men står man i lyset så kan man se konturene imellom lårene. Jeg bruker alltid helt tette strømpebukser av ull, tights og slikt, så bare lurte på om dette var greit? Er det vanlig at det er litt slik, eller kan jeg ikke gå med de da...? Har ikke tenkt over dette på noen andre ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. mars 2010 #2 Del Skrevet 7. mars 2010 Bruk minst mulig under Og om du skal ha strømper så gå for stay-ups. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 7. mars 2010 #3 Del Skrevet 7. mars 2010 Det kjem vel an på kva du vil oppnå. Viss du vil ha draget på brutal mann og hans kompisar så skal du gå for stay-ups. Sannsynlegvis ville han foretrekke deg utan truse og. ;-) Men utfrå ei estetisk vurdering ville vel eg vurdert eit underskjørt, iallfall viss du finn eit slikt som ikkje bevegar seg oppover av seg sjølv medan du går. Det ser ikkje så pent ut syns eg, at linjene på beina går heile vegen opp. Særleg i jobbsamanheng kan det bli i overkant. Eg har i nokre høve brukt eit underskjørt som er bukseskjørt, det glir ikkje opp, men buksebeina er såpass vide at dei skjuler linjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mars 2010 #4 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har et par hvite/lyse sommerkjoler som er litt gjennomsiktige, som du nevner. Jeg bryr meg ikke, men bruker hudfarget undertøy under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #5 Del Skrevet 7. mars 2010 Hehe nei det er vel i grunn ikke draget på mannfolka som er målet nei... :gjeiper: Vil jo helst ikke at det skal synes, men tenkte ikke over det før jeg hadde kommet hjem med kjolene og prøvde de i dagslys. Prøvde jo mange av disse kjolene i butikken, så det finnes mange av de i slikt tynt bomullsstoff? Det er helt enkle kjoler som jeg hadde tenkt å ha genser og tykk strømpebukse/tights under, de er ikke så lange heller, mellom knærne og midt på låret et sted. Så da blir det vel vanskelig å finne underskjørt som kan passe til? Var disse kjolene fullstendig bortastet kjøp de da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #6 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har et par hvite/lyse sommerkjoler som er litt gjennomsiktige, som du nevner. Jeg bryr meg ikke, men bruker hudfarget undertøy under. Oi har ikke tenkt så langt som til sommeren enda jeg, hadde jo igrunn tenkt å bruke de om sommeren også. Men da burde det ihvertfall gå greit å bruke nå, med ordentlige tights under ihevrtfall eller? De er så fine og lette og deilige å gå i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mars 2010 #7 Del Skrevet 7. mars 2010 Om kjolene er lyse og strømpebuksene/det du bruker under kjolene er mørke, slik at den mørke fargen synes gjennom det lyse stoffet synes jeg det ikke er noe pent. Ellers er det bare å kjøre på! Men du gjør som du selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå