Gå til innhold

Kompis åpnet seg om sin legning

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

I går var jeg med en kompisgjeng på fest. Alle i veldig fin form og det var en veldig bra fest. En kompis begynte å fortvile litt om singeltilværelsen, at han aldri fant noen og at han ikke var bra nok. Etter hvert kom det fram at han kanskje også kunne tenke seg en gutt. Dette hadde han ikke sagt til noen før. Jeg oppmuntret han veldig, og sa han er en strålende, kjekk gutt og må bare stole på seg selv og at jeg satt pris på at han åpnet seg om noe så viktig for meg. Men dette var jo i fylla, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Om han husker det, så regner jeg med at han er rimelig flau og med fylleangst i dag. Hva er det beste jeg kan gjøre? Late som jeg ikke husker det eller sende han en melding? hva skal jeg i så fall skrive i den meldingen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Hvorfor skal du oppføre deg på noen spesiell måte? Er det ikke bedre å bare innfinne seg med at dere ikke får sjekka damer sammne lengre, og la han få forelske seg i de han vil? Jeg hadde bare oppført meg helt normalt, med mindre du merker at han tydelig er pinlig berørt. Da hadde jeg spurt hva det var, og hvis det handler om det på festen, så er vel det helt grei at han er homo/bi, og at det ikke endrer noen ting. Pleier du å sende han mld dagen etter fest så gjør du det, om du ikke pleier å gjøre det så lar du vær.

Skrevet

Skjønner tankene dine.

Jeg hadde nok sendt en melding med noe sånt som "Fin fest i går, håper formen er fin i dag" Eller noe sånt. Da sier du noe hyggelig om gårsdagen og åpner indirekte for hvordan han har det i dag.

Kanskje han er lettet, kanskje han har lett etter en måte å gjøre det på?

:)

Gjest Supermimz
Skrevet

Hold på hemmeligheten ihvertfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...