Gjest utlogget nå Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei! Jeg har et aldri så lite problem. For en tid siden var jeg på et fuktig nach hos noen venner av meg. Der var også en kompis av meg som jeg går i klasse med, og før jeg visste ordet av det stod vi og kysset. Da det gikk opp for meg hva som hadde hendt fikk jeg hetta, siden jeg overhodet ikke var interessert i han på den måten. Jeg dro hjem, og ting normaliserte seg noenlunde mellom oss de påfølgende dagene. En fest noen uker senere kom han bort til meg og sa at vi enten bare kunne la det bli med det kysset eller ta det et steg videre(i retning forhold). Jeg var veldig usikker fordi han går i klasse med meg og jeg er redd for å ødelegge vennskapet og for at det skal bli kleint å måtte gå i klasse med han om det ikke funker mellom oss. Jeg tror aldri jeg svarte han på spørsmålet. I etterkant har jeg tenkt en del på det og funnet ut at jeg faktisk kunne tenkt meg noe mer, og sannsynligheten for at det kommer noe godt ut av det er større enn risikoen for at det ikke går bra. Jeg begynner å bli veldig betatt rett og slett. I går var jeg på fest med han igjen, og bestemte meg for å si fra hvor landet lå..jeg turte selvfølgelig ikke si noe før i siste sekund og det endte med en veldig rar telefonsamtale, som jeg for å være ærlig husker veldig lite av. Det lille jeg husker var vel egentlig at han sa han var ute etter noe seriøst(hvorpå jeg sa at det var jeg også), at vi går i klasse sammen, at vi kanskje er for forskjellige og at han var for trøtt til å snakke om det da. Ikke den beste telefonsamtalen med andre ord. Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd..greit nok at han ikke vil ha meg lenger, men om ikke ting var rart mellom oss før blir det det iallfall nå! Jeg er litt irritert på meg selv nå også - hadde jeg bare turt å hoppet i det da, hadde jeg kunnet fått han..jeg trengte bare litt tid til å tenke gjennom ting for å finne ut hva jeg egentlig ville først, og jeg ville ikke gi han falske forhåpninger. Det er så utrolig typisk. Guttens interesse faller proporsjonalt med min økende forelskelse. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men håper på noen innspill på hva jeg bør gjøre videre..om jeg bør gi opp på gutten eller iallfall få avsluttet samtalen på ordentlig vis eller hva. Jeg er egentlig skikkelig trist nå, og håper jeg ikke har ødelagt alt.
Gjest Cordelia-utlogget Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Ta kontakt med han du, enkelt og greit. Ikke noe å lure på egentlig...synes jeg
Gjest brutal_mann Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Ring til fyren når du er edru. Fungerer som regel MYE bedre.
Gjest megvel Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Enig med brutal_mann ( ). Ring han i edru tilstand, og spør han om han fortsatt er interessert.
Gjest TS Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger! Jeg skal prøve å få snakket med han og ordnet opp i det før forelesningen begynner i morgen..i edru tilstand. Tror aldri jeg har hatt verre fylleangst før, håper bare han klarer å glemme det som har hendt og at vi fremdeles kan være venner. Jeg har i det minste fått meg en aldri så liten lærepenge, og kommer aldri til å komme med personlige kjærlighetserklæringer i fylla igjen(om jeg noen gang vil drikke igjen).
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Huff, masse lykke til hvertfall! Mange ødelegger mye i fylla, lurt å prøve holde seg unna mobilen da. Selv har jeg ødelagt forhold med litt for ærlige sms bl.a. Meeen, er det interesse der bør ikke en fylle-tabbe ødelegge alt. Jeg hadde ikke droppet en fyr jeg likte for det hvertfall:) Blir man skremt av så lite er det kanskje dødfødt i utgangspunktet. Jeg svelger litt kameler for en jeg liker og hadde ikke latt en tlf-samtale i fylla ødelegge alt. Men jeg er jente da, gutter har kanskje mer panikk for "kjærlighetserklæringer".
Gjest brutal_mann Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Men jeg er jente da, gutter har kanskje mer panikk for "kjærlighetserklæringer". Ikke så lenge det er en kvinne vi vil ha.Dessverre så er følelser fra menn noe som er uglesett fra kvinner. Menn skal ikke vise følelser, være kosete eller ha behov for nærhet. Derfor behandler vi dere som søppel.
Gjest hogwash Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Det er så utrolig typisk. Guttens interesse faller proporsjonalt med min økende forelskelse. Pfft, den falt med din vaklende interesse og usikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå