Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på jakt etter en litt større veske, nesten i klassen "bag" men ikke vanlig sportsbag etc. skal kunne brukes til håndbagasje på fly men også i det daglige (er avhengig av å ta med ekstra klær på jobb til tider + matpakke, bøker osv).

noen som skjønner hva jeg tenker på ? er "weekendbag" det rette ordet kanskje ? noen som vet hvor dette kan kjøpes på nett ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe slikt som dette? (Merk at de finnes i forskjellige størrelser.) Jeg har en medium stor som jeg bruker til alle mindre reiser - type 2-3 overnattinger. Sjekket ut målene før jeg kjøpte og den går "nesten" som håndbagasje. Min bag er vel 1 cm for bred i forhold til kravene, men siden det er en bag så er et jo bare å dytte litt inn i sidene ettersom den er passe lang og ikke fullt så "høy" som det kravene til håndbagasje tilsier.

Floto selger forresten også via ebay, så jeg fikk min til en ganske hyggelig pris.

Skrevet

hvilken av de tenker du på ? kom kun til forsiden.

"Venezia Duffle Canavas" var jo en mulighet men jeg er egentlig mer på jakt etter svart og der var det ike så mye å velge i.

jepp, jeg vet... jeg er håpløst kravstor :sjenert:

Skrevet

La inn forsiden med vilje så du kunne se utvalget ;) . Tror det er venezia duffle jeg har - i lær. Akkurat den tror jeg ikke finnes i svart, men Piana Totee lager de i svart ser jeg.

Skrevet

hm, den pianaen var for høy i formen for meg, foretrekker de litt lavere og mer "baglignende" egentlig.

får snoke litt på ebay og se :)

Skrevet

Jepp, uansett lurt å kikke litt og ebay er gode på vesker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...