Gjest Gjest_Jente25_* Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei, hadde EL (eller positiv EL test) for 5 dager siden. I dag har jeg hatt vondt nederst i magen (føler litt som det er kniv som går ut og inn...), og korsryggen har vært fæl..! Vært så "øm" /"vond" hele dagen, og litt i går kveld..! ( vil nevne at jeg hadde samleie 3 før inkl EL dagen)Er det "normalt" å ha det sånn 4 dager etter positiv EL test? Føles svært som mensen smerter...Vil og kommentere at smaksansen er litt annerledes..! Rart! Takker for tips! Happy.gif
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Hei, hadde EL (eller positiv EL test) for 5 dager siden. I dag har jeg hatt vondt nederst i magen (føler litt som det er kniv som går ut og inn...), og korsryggen har vært fæl..! Vært så "øm" /"vond" hele dagen, og litt i går kveld..! ( vil nevne at jeg hadde samleie 3 før inkl EL dagen)Er det "normalt" å ha det sånn 4 dager etter positiv EL test? Føles svært som mensen smerter...Vil og kommentere at smaksansen er litt annerledes..! Rart! Takker for tips! Happy.gif Test deg når IKM er der - kan jo være du "spirer"??
Strix Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har sånne smerter rundt EL, før, under og etter. Og også ved mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå