Gjest liala Skrevet 7. mars 2010 #1 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei! Saken er at jeg har datet en mann i overkanten av en uke og han sa til meg at han var veldig glad i meg i dag. Kan man virkelig bli veldig glad i noen etter så kort tid? Er det noen her som har erfart noe likniende? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Del Skrevet 7. mars 2010 Det kan man nok. Min sa at han elsket meg etter 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 7. mars 2010 #3 Del Skrevet 7. mars 2010 Min sa at han har sterke følelser for meg bare etter 5 dager. Og jeg har samme følelse for han. Så ja, det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. mars 2010 #4 Del Skrevet 7. mars 2010 OK. Jeg liker jo han kjempegodt, så sånn sett er det ingen krise at han sier det. Men jeg tenkte kanskje at en ikke kunne bli veldig glad i noen før man kjenner de godt. Flere som synes noen om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ts_ts Skrevet 7. mars 2010 #5 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg blir lett glad i folk, trur det er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 8. mars 2010 #6 Del Skrevet 8. mars 2010 Jepp, jeg og kjæresten sa vi elska hverandre etter 2. date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paladin Skrevet 8. mars 2010 #7 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Å være glad i noen kan bety så mangt. Det kan bety at man liker veldig å være sammen med den personen, men det kan også bety å elske noen dypt inne i hjertet sitt. Det første kan man bli etter kun en date. Det andre tar nok noe mer tid. På engelsk blir det omtrent som "I'm fond of you vs I love you". Jeg vil påstå at dersom man ikke får følelsen "jeg er glad i deg i betydningen jeg liker deg veldig godt" etter den første daten så er sjansene små for at dette kan utvikles til noe forhold. Så jeg ville tatt det daten til TS sa på en positiv måte. Han gir signaler til TS at han har oppnådd det han håpet på med daten, nemlig å finne en dame som han liker så godt at det KANSKJE kan utvikles til noe varig. Så TS har rett og slett fått grønt lys for å gå videre. Det betyr ikke nødvendigvis at han allerede nå tror han har funnet sin kommende samboer, men han HÅPER på det. Det er en viss forskjell. Endret 8. mars 2010 av Paladin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 8. mars 2010 #8 Del Skrevet 8. mars 2010 Takk for svar, Paladin! Er nok noe av den dure du sier. Han sier han er utrolig glad i meg, sånn plutselig. Da tenker jeg at han koser seg veldig med samtalen vår og at han er glad for den kjemien vi har. Jeg har også skjønt at han er følelsesmeneske og gir utrykk for hva han føler. Han tenker ikke det er for tidlig eller noe. Og jeg liker det nå faktisk for jeg føler jeg kjenner han bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #9 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg hadde blitt stressa om noen etter så kort tid hadde vært veldig gla i meg! Og enda verre om noen hadde sagt "jeg elsker deg" på 2. date! Da hadde jeg løpt! Jeg tror ikke man kan elske en person etter to dater. Jeg tror man må virkelig kjenne en person, gode og dårlige sider, før en kan si at en elsker vedkommende. Og man kjenner da strengt tatt ikke en person etter to dater. Veldig gla i.. blitt skremt men ikke flyktet på samme måte som "elsker". Men klart, noen blir fortere gla i noen enn andre. Men jeg tror likevel ingen elsker noen etter to dater. Den biter jeg ikke på. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. mars 2010 #10 Del Skrevet 8. mars 2010 Det kan tenkes at han var litt upresis, at det han egentlig føler er at han er vilt og kokende forelsket i deg. Det er en naturlig akutt reaksjon når man møter ei dame som treffer rett i hjerterota. Mange damer liker slik respons, og mange damer blir skremt og trekker seg. Av frykt for å skremme deg har han muligens pakket det litt inn og dysset det litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mars 2010 #11 Del Skrevet 8. mars 2010 Min kjæreste sa det rimelig kjapt, var vell etter en uke to ca. Han har derimot innrømt i ettertid at han ikke mente det... Han hadde sine problemer(fra x en), ble betatt og ville bare at forholdet skulle bli stabilt med en gang... Jeg sa det self. ikke tilbake den gangen og synes nesten det var mer "creapy" enn søtt. Egentlig tror jeg ikke han viste hva "Elske" betydde den gang! Man kan få følelser for en person, man kan være kjempe betatt, muligens også forelsket. MEN INGEN ELSKER ET ANNET MENNESKE ETTER EN UKE! Slik er det ikke. Man kjenner ikke hverandre godt nok. For å elske en persom må man kjenne hverandre godt, og opplevd både de gode, og dårlige sidene. Det skjer ikke på en uke! Er du første kjæresten hans kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rinoa_H Skrevet 8. mars 2010 #12 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! Saken er at jeg har datet en mann i overkanten av en uke og han sa til meg at han var veldig glad i meg i dag. Kan man virkelig bli veldig glad i noen etter så kort tid? Er det noen her som har erfart noe likniende? Takk! Hei. Jeg tror det han mener er at han liker deg godt. Det trenger ikke nødvendigvis og være noe veldig dypt og virkelig..og det tror jeg for å være ærlig heller ikke at det er etter så kort tid sammen. Noen folk har en tendens til å bruke veldig store ord som ''jeg elsker deg'' etter kun kort tid. tror ikke de tenker så mye over eller forstår hva det egentlig betyr. Så jeg vil råde deg til å bare ta det litt rolig å bruk god tid, uansett hvor mye han forteller deg dette. For handlinger sier mer enn ord. Det kan godt hende han er en fin fyr, men det skader aldri å bruke litt tid uansett for å bli godt kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 8. mars 2010 #13 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei og takk for gode svar! Jeg tror det er som I Grosny sie; At han er utrolig betatt av meg og vet at det er skremmende tidlig å si "jeg elsker deg" derfor "er veldig glad i deg" som difinisjon på det han føler. Jeg måtte ta det opp og si at jeg blir stressa når du sier sånt og jeg vet ikke hva jeg skal svare. At jeg måtte mene for å si slike ting og at jeg ikke kan sette ord på hva det er jeg føler og at jeg må ha tid. Han sa at jeg ikke trengte å stresse meg eller svare. At han heller ikke kunne si at han var forelsket men ikke var lang fra det. At jeg måtte si hva jeg ville når jeg følte var riktig. Så jeg tror at jeg må bare slappe av og nyte den deilige følelsen. Og nei jeg er ikke den første kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå