Gå til innhold

Er det vanlig at jenter har dildo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger virker det som om dama mi har lyst til å kjøpe en dildo, men hun er får sjenert til å innrømme det :rødme: . For min del kan hun godt kjøpe en, men håper bare ikke det blir mindre sex på meg. Jeg synes nesten litt synd på henne, derfor lurer jeg på noen spørsmål....

- Er det vanlig at jenter som er i et forhold har en dildo?

- Blir det mindre sex på kjæresten hvis en jente har en dildo?

- Hordan kan jeg gi henne en dildo uten at hun synes det er flaut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Antakelig svarer alle de såkalt "frigjorte" og likestilte kvinnene på KG at de ikk ebare har en dildo, men 10 ulike størrelser og at de bruker dem flere gnager om dagen, gjerne i jobbmøter også.

Selv har jeg ikke noe til overs for leketøy innen det pmrådet, jeg foretrekker kun original vare: mannen.

Skrevet
Antakelig svarer alle de såkalt "frigjorte" og likestilte kvinnene på KG at de ikk ebare har en dildo, men 10 ulike størrelser og at de bruker dem flere gnager om dagen, gjerne i jobbmøter også.

Selv har jeg ikke noe til overs for leketøy innen det pmrådet, jeg foretrekker kun original vare: mannen.

Kansje like greit med original vare... :tristbla: Har ikke lyst til at dama mi skal ha 10 dildoer i ulike størrelser, som hun bruker på jobben også... :rødme:

Skrevet

I det siste forholdet jeg hadde og ett par av de før der og, hadde jentene ett eller flere leketøy.

Synes det ofte kunne gi en ekstra giv til sexlivet. Samtidig det at jeg viste at hun lå hjemme og koste seg, gjorde meg ekstra tent...

Så lenge bruken ikke går utover deres eget sexliv burde det ikke være noe problem, tvert om ;-)

Skrevet

Jeg tror det begynner å bli ganske vanlig at jenter har litt leketøy ja. Jeg har det selv, men aldri i verden om jeg ville latt bruk av dette gå ut over sexlivet mitt med mannen. Det er kun til bruk når han ikke er med, når vi ikke er sammen eller ligende. For at hun ikke skal bli flau hvis du skal gi henne en dildo tror jeg det er best å bare hoppe i det, og være rett frem og full av selvtillit.

Skrevet

Jeg har dildo, og bruker det når jeg ikke har tilgang på ekte pikk, eller så bruker vi det sammen som forspill :lur:

Hvorfor blir hun så flau når det gjelder dildoer? Det er vel noe som man kan snakke med en sexpartner om, er det ikke? :klø:

Det du kan gjøre er jo at du gir den til henne sånn at hun kan "pakke" den opp alene, så kan hun komme over det verste sjokket uten at noen er der for å anaylsere hva hun synes om gaven :)

Gjest Glør
Skrevet

Blir nok ikke mindre sex på deg, pga det. Her i huset bruker vi stort sett sexleketøyet sammen, og en gang mellom alene når den andre parten ikke er tilstede. Og det å ha sex genererer også mer sexlyst, så det blir fort en god sirkel.

Kjøp en til henne i gave, så hun kan pakke opp uten andre tilstede. Er det helt bom er det verste som skjer at den blir lagt i en skuff og ikke brukt. Anbefaler også at du kjøper en vibrator, siden det gir mere for jenter enn en dildo. Og ikke kjøp en sånn svær en, siden hun er såpass sjenert kan de virke litt skremmende, start heller med en liten en og jobb dere oppover. Stikker du innom en litt ordentlig sexbutikk er det bare å spørre personalet, så kan de anbefale noe som de fleste liker.

Skrevet

Jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for :) Dette synes jeg var en skikkelig søt og omtenksom tanke av deg, så heldig hun er som har en kjæreste som går så langt i tanken på hennes behov og ønsker.

Hadde jeg vært henne kan det tenkes at det ville vært mindre "skummelt" å få en pen, liten vibrerende dildo, og ikke en stor natur-tro sak med blodårer og full pakke. Fun Factory har flere alternativer som ikke er så dyre, de koster rundt 350,- Disse får du bestillt på nett.

Jeg tilhører nok "de frigjorte og likestilte kvinnene på KG" og har flere varianter selv. Både til bruk med og uten kjæresten min. Jeg bruker de ganske ofte på egenhånd, og jeg har sex med kjæresten veldig ofte. Kroppen fungerer slik at jo mer sex og orgasmer man har, jo mer får man lyst på :) Du runker vel kanskje litt på egenhånd du også, uten at det går ut over lysten til å ha sex med kjæresten din?

Kanskje dette også kan bidra til å ta bort noen tabuer dere imellom, og gjøre sexlivet mer åpent?

Lykke til, håper hun blir kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har aldri hatt en dildo, men jeg har et par små vibratorer for klitorisstimulering. Bruker de som regel under forspill/sex for å lettere oppnå orgasme, så det blir ikke mindre sex på samboeren av at jeg har en vibrator - heller mer, siden god sex/orgasmer gir meg mer lyst. Bruker de også alene, når samboeren ikke er hjemme/ikke har lyst.

Om jeg var litt sjenert rundt dette hadde jeg ikke satt pris på å få en dildo i gave av samboeren. Jeg ville heller likt at han tok med på en butikk og sa at vi/jeg skulle plukke ut en vi/jeg liker. Siden hun ikke har noen fra før av og ikke snakker så mye om det, vet du kanskje ikke hva hun vil ha, og da er det vel ikke noe sjakktrekk om du bare kjøper en på måfå (eks; hun vil ha en liten vibrator og du kjøper en stor dildo).

Skrevet

OK... Sjønner det slik at det beste er å kjøpe en vibrator og ikke en dildo. Og at det beste er å begynne med noe "smått"... Jeg tror ikke hun vil bli med i noen butikk og kjøpe (hun er for sjenert), så det blir sikkert jeg som må kjøpe.

Hvis noen har noe å anbefale på internett så er jeg takknemlig... :duskedame:

Skrevet

Jeg er nå en av dem som ikke får noe ut av vibratorer, hva med å kjøpe noe som kan brukes til penetrering også? Jeg har hørt mye bra om Stubby :)

Gjest Gjest
Skrevet
Noen ganger virker det som om dama mi har lyst til å kjøpe en dildo, men hun er får sjenert til å innrømme det :rødme: .

Jeg får litt inntrykk av at dette er noe DU tenner på. Hvis hun ikke har sagt noe om at hun ønsker det så ville jeg i hvert fall spurt før jeg kjøper noe slikt til henne. Og hvis hun sier nei, så betyr ikke det at hun bare ikke "vil innrømme" at hun vil det. Kanskje hun bare er brydd fordi du ønsker deg noe hun ikke er komfortabel med.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg får litt inntrykk av at dette er noe DU tenner på. Hvis hun ikke har sagt noe om at hun ønsker det så ville jeg i hvert fall spurt før jeg kjøper noe slikt til henne. Og hvis hun sier nei, så betyr ikke det at hun bare ikke "vil innrømme" at hun vil det. Kanskje hun bare er brydd fordi du ønsker deg noe hun ikke er komfortabel med.

Jeg tror ikke jeg tener på det, men gjenstår å se. Har ikke fantasert om det i allefall. Hun sier ikke direkte at hun har lyst på en dildo/vibrator, men hinter om at det er noe "alle kvinner har"... Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, mulig jeg tar feil.

Er veldig redd for å gjøre henne forlegen, bør jeg vente? :unsure:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror ikke jeg tener på det, men gjenstår å se. Har ikke fantasert om det i allefall. Hun sier ikke direkte at hun har lyst på en dildo/vibrator, men hinter om at det er noe "alle kvinner har"... Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, mulig jeg tar feil.

Er veldig redd for å gjøre henne forlegen, bør jeg vente? :unsure:

Hva med å la henne bestemme dette helt selv?

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Noen ganger virker det som om dama mi har lyst til å kjøpe en dildo, men hun er får sjenert til å innrømme det :rødme: . For min del kan hun godt kjøpe en, men håper bare ikke det blir mindre sex på meg. Jeg synes nesten litt synd på henne, derfor lurer jeg på noen spørsmål....

- Er det vanlig at jenter som er i et forhold har en dildo?

- Blir det mindre sex på kjæresten hvis en jente har en dildo?

- Hordan kan jeg gi henne en dildo uten at hun synes det er flaut?

VI har dildo, og det ødelegger ikke vårt sexliv.

Sambo min syntes også det var flaut. Jeg nevnte det noen ganger og skjønte etterhvert at hun hadde litt lyst å prøve.

Jeg kjøpte en helt vanlig dildo med vibratorfunksjon (ikke noe svære, rosa dobbeldildogreier....).

Fant et øyeblikk hvor jeg skjønte hun var klar for sex, og fortalte at jeg hadde en "gave".

Ble godt mottatt, og vi bruker den som regel en liten stund enten som forspill, eller hvis jeg har kommet før henne og hun skal ha orgasme

Skrevet
OK... Sjønner det slik at det beste er å kjøpe en vibrator og ikke en dildo. Og at det beste er å begynne med noe "smått"... Jeg tror ikke hun vil bli med i noen butikk og kjøpe (hun er for sjenert), så det blir sikkert jeg som må kjøpe.

Det trenger ikke være tilfelle at hun vil ha en vibrator, selv om flere av oss her foretrekker det framfor en dildo - alle er forskjellige, så her må du nesten snakke med henne. Og du vet heller ikke om hun vil være med på å plukke ut en (enten i butikk eller i en nettbutikk), så her burde du også forhøre deg med henne, og ikke oss.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Jeg ønsker meg en dlido, men mannen min tror jeg er litt for "ordentlig" til å godta at jeg har en. Skulle gjerne hatt en siden han er borte så mye... :(

Med dildo kan mannen min være tilstede å bruke den på meg (eller omvendt ha ha), men jeg tørr ikke å spørre ham. Og jeg vet ikke om han er en som tenker på det en gang.

Finnes det flere gutter som ikke liker dildo enn gutter som synes det er greit til dama?

Men om jeg ikke får en før vi flytter sammen, tror jeg ikke at jeg noen gang tørr å skaffe meg en, for jeg klarer ikke å se meg bruke den når jeg har ham tilstede hele tiden. Hva skal jeg med en da he he :P

Jeg er super nysgjerrig på det med dildo. Han må ikke tro at det er dildoen jeg vil ha altså(redd for at han skal gi en uventet reaksjon som ikke er positiv)!!

Gjest Utlogget_feiging
Skrevet

Kjæresten min har ikke vært sammen med damer med leketøy før, så det virker ikke som at "alle" har det. Jeg hadde ett leketøy når vi begynte sammen og han ble så tent på det at vi sammen har investert i flere. Jeg bruker dem både alene og sammen med ham, og synes sex blir mye bedre for meg når jeg har "hjelpemidler" for å oppnå gode orgasmer. Dette gjør at jeg blir mer kåt og vil ha sex oftere, og i tillegg blir kjæresten ekstra tent av at jeg bruker leketøy. for oss er leketøy en skikkelig vitaminpille i sexlivet.

Jeg foretrekker vibrator og ekte vare (samtidig), men er jeg alene bruker jeg stort sett bare vibrator. Men dette varierer jo fra dame til dame, og litt etter dagsformen.

Jeg vil anbefale TS å gå på nett sammen med dama (f.eks. på kondomeriet.no, lekkos.no, nytelse.no eller lignende sider. Bare google og finn nettbutikker med bra utvalg) og bestille derfra. Det er mindre flaut enn å tusle rundt i en butikk og føle at folk ser på deg. Det blir også lettere å snakke om hva hun ønsker (eller ikke ønsker) når dere sitter hjemme.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har 3 stykker, to har jeg fått i gave av kjæresten. Har sjelden brukt dildo alene, men sammen med mannen min. Alene foretrekker jeg å fingre - sammen med en mann brukes den som et krydder.

Kjøp gjerne en i gave, men ikke forvent at hun bruker den sammen med deg fra starten av. Kanskje blir den liggende i en skuff? Da må du isåfall akseptere det.

Har forresten aldri hørt om at jenter har mindre lyst på typen sin om de har en dildo. Det er ingenting som er bedre enn ekte vare!

Skrevet

Jeg har en. Som kun blir brukt når jeg savner kjæresten min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...