Gå til innhold

Hvor mye koster MS Office 2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Hvor mye koster det å kjøpe Microsoft Office pack'en? Er det mye dyrere i Norge enn i utlandet / internet?

Hva med Open Office /openoffice, dette skal visst være nesten det samme som MS Office, ER det det samme eller har det et helt annet design? Jeg lastet ned openoffice for et par dager men nå finenr jeg det ikke på dataen min! Da jeg trykket på "download" fikk jeg ikke opp noe som gjorde at jeg kunne velge / se hvor den ble lagret hen, og når jeg søker på openoffice kommer det ikke opp noe.

Hjelp? Takk :-D

Edit: leif.

Endret av Bernardette
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det bare er til hjemmebruk (ikke-kommersiell bruk) kan du kjøpe "Home and Student Edition", den koster ca 1000-1200 kr. Ellers må du vel ut med 4-5000 kr tror jeg. Er du student bør du sjekke ut www.studentlisens.no:-)

Skrevet
Hva med Open Office /openoffice, dette skal visst være nesten det samme som MS Office, ER det det samme eller har det et helt annet design? Jeg lastet ned openoffice for et par dager men nå finenr jeg det ikke på dataen min! Da jeg trykket på "download" fikk jeg ikke opp noe som gjorde at jeg kunne velge / se hvor den ble lagret hen, og når jeg søker på openoffice kommer det ikke opp noe.

Designet er slik som MS Office hadde frem til 2003-utgaven.

Hvis du kun har lastet ned installasjonsfilen og ikke påbegynt selve installasjonen, søk etter ooo (altså tre ganger bokstaven o).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...