Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Nå har jeg gjort det igjen- kjøpt meg en stretchbukse i for stor størrelse. Jeg glemmer at de er i stretch, og vider seg ut...denne buksa kan jeg nok spare til jeg blir gravid.. Liker du stretchbukser?
Gjest Lea Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Jeg er avhengig av stretchbukser, jeg. Hoftene mine er smale og andre bukser har lett for å ha sånne "bulker" der hoftene skulle vært. Om buksa passer over hoftene, så er det umulig å få kneppet den igjen.
ragnalina Skrevet 12. september 2003 #3 Skrevet 12. september 2003 Har det med å kjøpe bukser som viser seg å være for store ja.. er jo litt redd for at buksa *ikke* skal vide seg ut ved bruk, og få en bukse som er en anelse trang.. (det har jo enda ikke skjedd men man vet jo aldri..)
Gjest vampie Skrevet 12. september 2003 #4 Skrevet 12. september 2003 ja æsj kjøpte meg stretch dongeribukse i forgårs. den sitter kjempebra men... er vid rundt hoftene og har masse plass til ekstra ølmage og en størrelse mindre gav meg valker og det er stygt i hoftebukser så jeg tok en størrelse for stor likevel... angrer angrer.... kan hende jeg ville gått ned 5 kilo og da ville en størrelse mindre vært perfekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå