Gjest ts Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg husker ikke hva den heter, hvem som spiller i den, eller når den er i fra, så jeg har ikke akkurat et godt utgangspunkt for å finne den.. (Jeg kommer til å si slutten på filmen her også) I hvert fall, så handler den om en skogbrann, som truer flere byer, og det er den verste brannen på mange år. Det er 3-4 ungdommer som er i skogen samtidig som brannen herjer, og brannen treffer dem etter hvert. De klarer å komme seg ut i tide, og overlever. Vi ser også noen brannmenn som drar ut i skogen for å slukke den, men til ingen nytte. Det ender opp med at de ligger i skogen under beskyttelse og bare noen av dem overlever. På slutten er det noen (to stk, en jente og en gutt?) som flyr over brannen og slukker den med en sånn ting de slipper ned. Husker ikke hva det var, bare at det så ut som en slags klump, eller.. Uff, det var vanskelig å forklare. Eh, kanskje 2*1 meter stor som de slipper ned, som gjør at flammene "kveler" seg selv og slukker. Mener også å huske at den het "Flammehav", men det er en annen film som går på Viasat 4 nå som heter det, og når jeg søker på navnet kommer den ikke opp.. Jeg så denne filmen på TvNorge for et par år siden. Den ble vist i 4 deler fordelt på 2 netter. (Det var det fyktelig irriterende programmet "Aktuelt, sporten og været" som avbrøyt.) Håper virkelig at noen vet hvilken film jeg mener, utrolig irriterende å ikke finne den igjen!
Gjest Gjest_Nøtteliten_* Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hmm... Litt av en nøtt du kom med der Den er amerikansk? Det er helt sikkert ikke Backdraft?!
Skosåle Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Hmm... Litt av en nøtt du kom med der Den er amerikansk? Det er helt sikkert ikke Backdraft?! Ja, ganske sikker på at den er amerikansk.. Tror nok ikke det var den, nei
LadyStarlight Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hmm, det er ikke en som heter Superfire da? http://www.imdb.com/title/tt0303110/
Skosåle Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Hmm, det er ikke en som heter Superfire da? http://www.imdb.com/title/tt0303110/ Det var den Tusen takk, nå skal jeg se på film!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå