Gå til innhold

Kan dere gi meg noen tegn på når en mann er intressert?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Ja, hva slag signaler sender en mann som er intressert ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Han sier han er interessert.

Menn signaliserer ikke - vi kommuniserer.

Gjest Gjest
Skrevet

Nja, hvis de ikke sier det viser de det hvertfall i handling.

De ringer, inviterer deg med ut, står plutselig på døren din, sier fine ting til deg og det virker som det er populært å gi deg blomster, hehe.

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Han sier han er interessert.

Menn signaliserer ikke - vi kommuniserer.

På hvilken måte kommuniserer dere da? Har aldri vært borte i en mann som sier rett ut at han er intressert.Men nå snakker jeg om menn under 30. Men, nå er det en jeg liker veldig godt, men gidder ikke pushe han visst han ikke er intressert. Liker ikke sånn gå rundt grøten og katt og mus leker. Jeg tror han er intressert forsi han har holdt kontakt med meg i en periode jeg var i et forhold, og nå sender han meg meldinger og vil gjerne treffes.

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet
På hvilken måte kommuniserer dere da? Har aldri vært borte i en mann som sier rett ut at han er intressert.Men nå snakker jeg om menn under 30. Men, nå er det en jeg liker veldig godt, men gidder ikke pushe han visst han ikke er intressert. Liker ikke sånn gå rundt grøten og katt og mus leker. Jeg tror han er intressert forsi han har holdt kontakt med meg i en periode jeg var i et forhold, og nå sender han meg meldinger og vil gjerne treffes.

Har aldri vært borti en mann som ikke sier han rett ut at han er interessert, og er 24.

Hvis han tar kontakt med deg er han nok interessert - men om det er i sex el. et forhold vet ikke jeg. Hva med å spørr han?

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Har aldri vært borti en mann som ikke sier han rett ut at han er interessert, og er 24.

Hvis han tar kontakt med deg er han nok interessert - men om det er i sex el. et forhold vet ikke jeg. Hva med å spørr han?

Hi, hi, har vel trefft feil type menn da. Saken er at jeg har bare vært i et laaaaaang forhold som nå er over, så føler meg jo helt grønn på dette området nå. Og har sefølgelig fått oppmerksomhet fra andre menn, men ikke noen som jeg har planlagt å treffe igjen. Og jeg og min eks ble sammem samme dag vi treff hverandre. Denne mannen jeg skal treffe nå er en som er supersosial og liker å treffe nye mennesker og slikt, så derfor tenker jeg at det kan jo bare være derfor han vil treffe meg. Men, jeg skjønner nå at jeg bare må slutte å tenke så mye, får heller bare gå med the flow. Jeg vil gjerne treffe han kun for sex også, så er åpen for det. vi bor ikke i samme land, slik at jeg forventer ikke at det skal bli noe forhold av forskjellige grunner, men har absolutt lyst å treffe han jevnlig ja...

Skrevet
og nå sender han meg meldinger og vil gjerne treffes.

Menn som sender meldinger og gjerne vil treffes ER interessert.

Prøv å kyss han grådig på munnen, hvis han liker det, så underbygger det min teori om at han er interessert.

Gjest Gjest
Skrevet
Nja, hvis de ikke sier det viser de det hvertfall i handling.

De ringer, inviterer deg med ut, står plutselig på døren din, sier fine ting til deg og det virker som det er populært å gi deg blomster, hehe.

Hm, merker ikke noe til det. Menn i Norge er da ganske passive. Det er vel bare de heldige kvinnene i USA (som på film), som får oppleve dette.

Gjest Gjest
Skrevet
Menn som sender meldinger og gjerne vil treffes ER interessert.

Prøv å kyss han grådig på munnen, hvis han liker det, så underbygger det min teori om at han er interessert.

Jo da, men jeg som kvinne kysser fordi jeg vil ha forhold. Jeg mistenker at mannen kysser av så mange grunner: f.eks. affære/ONS/elskerinne.

Skrevet
Hi, hi, har vel trefft feil type menn da. Saken er at jeg har bare vært i et laaaaaang forhold som nå er over, så føler meg jo helt grønn på dette området nå. Og har sefølgelig fått oppmerksomhet fra andre menn, men ikke noen som jeg har planlagt å treffe igjen. Og jeg og min eks ble sammem samme dag vi treff hverandre. Denne mannen jeg skal treffe nå er en som er supersosial og liker å treffe nye mennesker og slikt, så derfor tenker jeg at det kan jo bare være derfor han vil treffe meg. Men, jeg skjønner nå at jeg bare må slutte å tenke så mye, får heller bare gå med the flow. Jeg vil gjerne treffe han kun for sex også, så er åpen for det. vi bor ikke i samme land, slik at jeg forventer ikke at det skal bli noe forhold av forskjellige grunner, men har absolutt lyst å treffe han jevnlig ja...

Jeg leste ikke dette innlegget. Det med utlandet gjør ting mer komplisert, men kjærlighet kan være sterk nok til å flytte. Om det er aktuelt er det tøft å finne ut av, for da må dere jo innlede et forhold, og evt. rive det i stykker hvis det ikke funker. Det gjør vondt.

Jeg tror at kun for sex er avhengighetsskapende, også fordi dere liker hverandre.

Skrevet

Penger på nattbordet er ett tegn.

Skrevet
Hm, merker ikke noe til det. Menn i Norge er da ganske passive. Det er vel bare de heldige kvinnene i USA (som på film), som får oppleve dette.

Det er noen heldige kvinner i Norge som får oppleve dette også, da. Ikke det med å plutselig stå på døra, men alt det andre :)

Skrevet
Penger på nattbordet er ett tegn.

:fnise:

Skrevet

Tegn på at han liker deg kan være hvis han vil treffe deg. Inviterer deg ut på ting. Sender deg meldinger ofte. Sier ja til dine forslag til ting. Det er mange ting som kan tyde på at han liker deg, det meker man bare.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Spørsmålet er interessert i hva? sex eller forhold? Det er vanskelig å se. Møter jeg en jente jeg kun kunne tenke meg å komme i buksa på behandler jeg henne ikke noe annerledes enn en jente jeg faktisk er interessert i noe mer. Det må jo nesten bli slik når en mann øsnker sex.

Gjest Gjest_mannebein_*
Skrevet

Det finnes ingen fasit. Menn er forskjellige. Snakk med ham. Livet er ikke mekanisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...