Orthia Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har mottatt en innbetaling fra Statens Innkrevingssentral, og nå lurer jeg veldig på hvorfor jeg har fått disse pengene. Jeg har da selvfølgelig ikke mottatt noe brev eller noe i forkant. Beløpet er på noe sånt som 593,37. Hva kan dette være?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har mottatt en innbetaling fra Statens Innkrevingssentral, og nå lurer jeg veldig på hvorfor jeg har fått disse pengene. Jeg har da selvfølgelig ikke mottatt noe brev eller noe i forkant. Beløpet er på noe sånt som 593,37. Hva kan dette være? Noen har overført noe de skylder deg via statens innkrevningssental? Høres jo litt mystisk ut siden slikt gjerne går via bbs, dog er det vel ikke helt usannsynlig hvis de har vært inne i bildet ang. transaksjonen. En annen mulighet er vel at de tidligere har krevd deg for et høyere beløp enn du skulle ha betalt og at du nå får disse pengene tilbake, evt. at det har skjedd en feil. Ville ha kontakted dem om du aldri har hatt noe med dem å gjøre uansett.
Orthia Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 Noen har overført noe de skylder deg via statens innkrevningssental? Høres jo litt mystisk ut siden slikt gjerne går via bbs, dog er det vel ikke helt usannsynlig hvis de har vært inne i bildet ang. transaksjonen. En annen mulighet er vel at de tidligere har krevd deg for et høyere beløp enn du skulle ha betalt og at du nå får disse pengene tilbake, evt. at det har skjedd en feil. Ville ha kontakted dem om du aldri har hatt noe med dem å gjøre uansett. Takk for svar. Jeg vet ikke om noen som skylder meg noe, og har aldri selv hatt krav på meg.
talin Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har mottatt en innbetaling fra Statens Innkrevingssentral, og nå lurer jeg veldig på hvorfor jeg har fått disse pengene. Jeg har da selvfølgelig ikke mottatt noe brev eller noe i forkant. Beløpet er på noe sånt som 593,37. Hva kan dette være? Staten som har sent til feil kontonummer?
angkortom Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Kanskje ta en telefon til SIS? Nei, for mye bry. Spør heller på et diskusjonsforum.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Kanskje ta en telefon til SIS? Nei, for mye bry. Spør heller på et diskusjonsforum. Ja for som kjent så har jo offentlige kontorer døgnåpen bemanning også i helgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå