Gå til innhold

Når noe er for godt til å være sant...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Har vært i et forhold i 1 år der alt virker så altfor bra. Finner ingen feil hos henne, og begynner å lure på om det er slik det skal være.. Poenget er at alle vet hvordan damer egentlig er, med PMS, hysterisk dramaqueen tedenser, og simple hersketeknikker. Men dette har jeg ikke sett, tvert imot, selv ikke når jeg provoserer for å få se det. Da blir jeg ofte flau over meg selv.

Men hvor lenge klarer dere damer å holde dere før bobbla sprekker, og trollet må ut av esken?

Håper på seriøse svar :filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest TikiWonTiki
Skrevet

øm, jeg er ikke slik du beskriver det. Kjæresten min finner tydeligvis ikke feil hos meg heller. Jeg er meg selv på det fulleste, og jeg har ikke en gang problemer i mensenperioden. Er glad og bli bestandig, og ser det positive. Vil ikke "herse" for jeg kan gli inn i min kjæres situasjon så alt for godt at jeg forstår hvorfor han vil det og det sov. Selv om jeg ikke liker alt, vet jeg at jeg ville gjort det samme om det skulle være meg.

Men jeg har en tendens til å klage på meg selv, men smiler så det ser ut som om jeg ikke er seriøs he he :P

Skrevet
Har vært i et forhold i 1 år der alt virker så altfor bra. Finner ingen feil hos henne, og begynner å lure på om det er slik det skal være.. Poenget er at alle vet hvordan damer egentlig er, med PMS, hysterisk dramaqueen tedenser, og simple hersketeknikker. Men dette har jeg ikke sett, tvert imot, selv ikke når jeg provoserer for å få se det. Da blir jeg ofte flau over meg selv.

Men hvor lenge klarer dere damer å holde dere før bobbla sprekker, og trollet må ut av esken?

Vet ikke om det går an å svare seriøst på dette men...ett forhold som er FOR bra? Brent deg før eller? Tenk hvis det faktisk er så bra som det virker? Ingenting slår det.

Carpe Diem

Skrevet
Poenget er at alle vet hvordan damer egentlig er, med PMS, hysterisk dramaqueen tedenser, og simple hersketeknikker.

Uff da. Dårlig skole du har gått i...? Eller er det første forhold?

Bare slapp helt av og kos deg med at du har funnet en helt normal person :ler:

Skrevet

Du bare underbygger min teori om at det finnes mange fantastiske damer. Jeg tror at eventyrprinsesser er basert på rollemodeller observert i virkerligheten. Og livet er deilig med slike eventyrprinsesser.

Egentlig tror jeg det finnes småfeil hos dama di, men du bryr deg ikke, fordi hun er altfor herlig til at du skal tenke på dumme bagatelleer.

Skrevet
Uff da. Dårlig skole du har gått i...? Eller er det første forhold?

Bare slapp helt av og kos deg med at du har funnet en helt normal person :ler:

signerer her jeg :) er jo ikke alle som har disse egenskapene ;)

Skrevet

Bobla kan sikkert sprekke for henne også om du forsetter å provosere henne... Du kan jo se hvor lenge det holder.

Seriøst... Jeg kjenner faktisk nok av menn av dette slaget. Og det er ikke bare noe jeg sier fordi jeg er kvinne. Tro meg, i mine forhold har det mest vært mannen som har vært "dramaqueen ", og som skal herse... Eneste er at jeg kanskje er litt mer sur når jeg har mensen, og det fordi det kan være forbanna vondt, og man føler man er 5 kg større...

Gjest Gjest_Skeptisk_*
Skrevet
Bobla kan sikkert sprekke for henne også om du forsetter å provosere henne... Du kan jo se hvor lenge det holder.

Det er det jeg mener. Hun må da ha en vanvittig selkontroll?? Om hun driver og holder det inne kan det ikke være sundt.

Skrevet

Hva får deg i utgangspunktet til å tro at hun er full av ett eller annet som vil sprekke? Kanskje hun bare har det bra? Er lykkelig? Kanskje hun ikke synes hun har grunn til å klage. Du skriver at "alle vet hvordan damer egentlig er" og noe om "simple hersketeknikker". Synes dette blir noe generaliserende for å si det mildt. Jeg holder meg til teorien om at du har blitt brent før. Ikke ødelegg det fine dere har med mistenksomhet,konspirasjonsteorier osv...nyt det heller...det er ingen selvfølge. Lykke til :)

Gjest deminsc
Skrevet

Forstår TS ganske godt. Det er ikke normalt at forhold er så bra at man danser i glede. Da har man selvsagt rett til å provosere for å se om "bobbla" sprekker. I hvertfall de første 3 åra.

Synes du burde fortsette å være skeptisk til slikt. Når noe er for godt til å være sant, så er det faktisk det!

Finn deg ei dame som slår, så vet du hvertfall hvor du har henne. Eller ei som farer med drama, da blir hverdagen enklere å forstå.

Gjest Ladyblue
Skrevet
Forstår TS ganske godt. Det er ikke normalt at forhold er så bra at man danser i glede. Da har man selvsagt rett til å provosere for å se om "bobbla" sprekker. I hvertfall de første 3 åra.

Synes du burde fortsette å være skeptisk til slikt. Når noe er for godt til å være sant, så er det faktisk det!

Finn deg ei dame som slår, så vet du hvertfall hvor du har henne. Eller ei som farer med drama, da blir hverdagen enklere å forstå.

psst, ikke røp alle kvinners hemmligheter da :kjefte:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Alle damer er forskjellig, og jeg tror ikke det nødvendigvis er en tikkende bombe du har med å gjøre... Jeg har selv en søster som kunne minnet meg litt om dama di. Hun blir rett og slett aldri sur og gretten. Og da mener jeg ALDRI. Enn hva som skjer så tar hun det beigeistrende rolig. En livsnter kaller vi henne. Stress eksisterer ikke.

Sur: "Hva er vitsen med å heve stemmen, vi kan prate om det"

Mensen smerter: "Smertene forsvinner ikke om man syter"

Du skjønner tegningen.

Kanskje er hun og så forelsket at hun bare elsker alt du gjør! Såfall kan jeg garantere deg at du vil få mer motstand når dere har flyttet sammen å bodd med hverandre i noen år;) Da blir hun lei av både sokker som flyter, og at du ikke tar opp/ned doringen;) Så du bør vell egentlig bare nyte det:)

Alle damer er ikke slik skal jeg love deg;)

Skrevet
Det er det jeg mener. Hun må da ha en vanvittig selkontroll?? Om hun driver og holder det inne kan det ikke være sundt.

Altså, jeg sier bare....Vil du miste denne dama? Så forsett å provoser henne du... Det var liksom pointet mitt.

Altså, for å være seriøs her, slik du innledet innlegget ditt, hørtes ikke særlig bra ut. Om du venter på at hun skal "sprekke, klikke " u name it, er jo bare helt hull i hodet!!! Med mindre det er snakk om her at hun aldri sier i mot, bare nikker og smiler som en annen nikkedukke...DET blir en annen sak! Men bare fordet hun ikke herser, har PMS og er dramaqueen, så er det noe galt? Skjerp deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...