Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Han spør aldri hvordan dagen min var eller hva jeg har opplevd. Til og med når jeg har vært på et viktig jobbintervju spør han ikke hvordan det gikk eller noen ting. Blir lei meg. Han sier at han ikke er flink til sånne ting, men det er ikke bra nok for meg. Jeg føler at han verken interesserer eller bryr seg om meg. Er dette normalt?
Satyr Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Han spør aldri hvordan dagen min var eller hva jeg har opplevd. Til og med når jeg har vært på et viktig jobbintervju spør han ikke hvordan det gikk eller noen ting. Blir lei meg. Han sier at han ikke er flink til sånne ting, men det er ikke bra nok for meg. Jeg føler at han verken interesserer eller bryr seg om meg. Er dette normalt? Hei, nei det tror jeg ikke. S
Havbris Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Han spør aldri hvordan dagen min var eller hva jeg har opplevd. Til og med når jeg har vært på et viktig jobbintervju spør han ikke hvordan det gikk eller noen ting. Blir lei meg. Han sier at han ikke er flink til sånne ting, men det er ikke bra nok for meg. Jeg føler at han verken interesserer eller bryr seg om meg. Er dette normalt? Hei TS. Jeg vet ikke helt hva du spør om - om det er normalt å ikke spørre om hvordan dagen din etc, har vært, eller om det er normalt å bli lei seg når man føler at kjæresten ikke bryr seg. Det siste er i det minste mest vanlig. Det er vanlig å bli lei seg når man føler at man ikke blir sett. Og det er vel det du skriver om. Men du blander kortene. Mannen din sier jo at han ikke er flink til slikt - og du skriver at det ikke er bra nok for deg. Altså skal han bli bedre på "slikt" for at du skal synes det er bra nok. Dette virker i mine øyne urimelig. Hvorfor venter du på at han skal spørre deg om ting og tang når du vet at han ikke er flink på slikt? Hvorfor kan du ikke bare fortelle selv om han ikke spør? Jeg lever sammen med en flott mann som kan glemme merkedager, glemme å spørre hvordan det gikk hos legen, glemme å spørre om hvordan det gikk på kurset jeg holdt etc. Det er ikke vondt ment - men han er skrudd sammen slik at han "ikke er så flink til slikt". Men det betyr ikke at han ikke er interessert i meg og mitt ve og vel. Hvis du er i ett forhold der du føler at du ikke blir sett så må du si fra om det. Men ikke hekt det på noe som han allerede har meldt fra om - at han ikke er flink på det som du vil at han skal være flinkere på. Du kan ikke forandre ham - men du kan gjøre noe med din egen måte å tenke på. Du legger for mye ansvar for ditt eget velvære over på ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå