Gjest annemor30 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Vi skal til Kiel, hva er billig å kjøpe i Kiel? Trenger råd og tips:-) Er det feks billigere på H&M i Kiel??
Østlandet Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Vi skal til Kiel, hva er billig å kjøpe i Kiel? Trenger råd og tips:-) Er det feks billigere på H&M i Kiel?? Har vært i Kiel massevis av ganger gjennom flere år. Er ikke prisene ganske likt her på nesten alt da? Har inntrykk av det. Kanskje med unntak av sprit og øl. Vandrer samme runden hver gang, gjennom kjøpesentrene opp mot kirken på Alte markt. Og så nedover igjen litt annen vei. Selv handler jeg nesten ingen ting, men mener også å ha hørt av folk jeg har reist med / truffet, at det ikke er noe spesielt prisgunstig.
Brud84 Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Kiel er ikke noe spess billig. Er ganske like priser som i Norge. Kjedebutikkene som H&M kjører samme priser som her, så da er det evt. kursen man kan tjene på. Men det er mye å få kjøpt der, som ikke finnes i Norge, og det kan jo ikke måles i penger... God tur:)
Gjest annemor30 Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Kiel er ikke noe spess billig. Er ganske like priser som i Norge. Kjedebutikkene som H&M kjører samme priser som her, så da er det evt. kursen man kan tjene på. Men det er mye å få kjøpt der, som ikke finnes i Norge, og det kan jo ikke måles i penger... God tur:) Som hva da? Jeg trenger tips og råd:-) Kakepynt?
Gjest navnelapp Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Ja, det brukar eg å kjøpe. I tillegg er parfymeartiklar ofte billig der, og du finn merke du ikkje har her heime. Tyskarane er utruleg kjedelege i klesveien, så klede har eg ikkje kjøpt når eg har vore der. Men i hovudgata ligg det ein stor Yves Rocher-butikk, det er jo litt gøy å gå i.
Miko Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ja, det brukar eg å kjøpe. I tillegg er parfymeartiklar ofte billig der, og du finn merke du ikkje har her heime. Tyskarane er utruleg kjedelege i klesveien, så klede har eg ikkje kjøpt når eg har vore der. Men i hovudgata ligg det ein stor Yves Rocher-butikk, det er jo litt gøy å gå i. Ja, det skal være sikkert! Kjedeligere by (for shopping) skal man lete lenge etter. Jeg pleier å være en racer på shopping når jeg er på tur, men akkurat i denne byen sliter jeg virkelig med å finne noe å bruke penger på (og det er sikkert bare en fordel)! Har sett at flere anbefaler å ta en taxi til shoppingsenteret CittiMarkt som ligger 10-15 min. utenfor sentrum. Har selv ikke vært der så vet ikke, men her er en bra brosjyre som informerer om hvordan man kommer seg dit, det er også et bra kart over shopping i sentrum. Endret 7. mars 2010 av Miko
Gjest Marlo Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Prisene er ikke så lave i Kiel at det lønner seg å handle stort der. Jeg fant derimot et par linser i en fotobutikk til veldig lav pris, men jeg tror det var salg i tillegg.
Gjest annemor30 Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Prisene er ikke så lave i Kiel at det lønner seg å handle stort der. Jeg fant derimot et par linser i en fotobutikk til veldig lav pris, men jeg tror det var salg i tillegg. Det er jo suverent,har en mann som simpelten digger linser:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå