Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker..
Skrevet

Har dessverre klart og møtt en fyr som er narkoman, han er i 30 årene og ruser seg veldig masse. Han er helt borte stakkars. Har dessverre tatt han inn i hus og gitt han varme, husrom og mat og alt..og selvfølgelig klart og bli forelsket i idioten :( men jeg ser jo at det ikke går noen vei, han er dessverre på siste stopp før Helvete er jeg redd..og det er INGENTING jeg kan gjøre..det er grusomt :( Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg så maktesløs..lyst til og bare kaste han rett ut og glemme at jeg noen gang møtte han :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel samme genfeilen som gjør at enkelte kvinner sender brev til menn bak murene og ønsker å gifte seg med dem. Åh, her har vi noe vi kan prøve å fikse...

Har du et fnugg av selvrespekt så kutter du fyren ut av livet ditt asap.

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Ja, du har rett, det er bare så ufattelig vondt og se et menneske man er så glad i ødelegge seg sånn som dette, og jeg får ikke gjort noe med det :(

Skrevet

Jeg vet, det er vondt. Men selvdestruktive mennesker er ikke i stand til å ta inn over seg hvordan dette påvirker de som bryr seg om dem. Jeg har vært sammen med en som hadde store psykiske problemer, noe jeg ikke visste da jeg gikk inn i forholdet. Etter å ha prøvd en stund (fordi jeg var blitt så glad i ham..) innså jeg at jeg måtte slippe taket og ta vare på meg selv.

Man kan ikke hjelpe noen som ikke ønsker det.

Gjest Usikker..
Skrevet

Tusen takk for at du sier det, det varmer og vite at jeg ikke er alene :( Nå får jeg bare stole på Gud, og håpe at det går bra med vennen min, men jeg tviler, han vil ikke selv innrømme at han har et problem, så da er liksom løpet kjørt..utrolig tragisk og leit for meg som er glad i han..det gjør så vondt i kropp og sjel, men jeg må sette meg selv først, han bryr seg jo ikke lengre, for han har mistet alt det menneskelig i seg..jeg begriper ikke at noen vil ta den veien, bare fordi de kan..hjelpes meg, tenk om alle skulle vært narkomane bare fordi de kunne..fysk for en tankegang, jeg er ufattelig glad for at jeg er ren :):yvonne: Klem til deg, takk for at du svarte meg :)

Skrevet

Klem tilbake og lykke til, håper du finner ut av det :)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...