Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har forsøkt mange forskjellige mineralsminke foundations (i pudderform), og synes ingen av dem dekker bra nok. Selv ikke Meow Cosmetics, som visstnok skal være blant de som dekker best. Men det har slått meg at det kanskje er jeg som påfører produktene på feil måte.. Jeg pleier å dytte/snurre sminkekosten ned i pudderet, dunke vekk det overflødige, og påføre pudderet ved å stryke kosten bortover huden. Gjør jeg det riktig?
Aryia Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg påfører ved å bevege kosten i sirkelbevegelser, funker som bare det.
stortsettglad Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 I stedet for å stryke bortover huden , bør du prøve å dytte/snurre kosten også på huden.
Ping! Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Om du får lett kviser bør du være forsiktig med sirkelbevegelser. Det fikk i allefall noe hos meg til å tette igjen så jeg fikk flere små kviser. Stryking går helt fint, og halvsirkler nedover. Men hvilken børste bruker du? Det har mye å si om det dekker nok. Det trengs en veldig tett bust.
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 (endret) Du kan jo prøve en primer under, det kan kanskje hjelpe. Hvis ikke, som mange over skriver, er en god kost, med tett bust viktig, for eksempel en god kabuki. Jeg synes tette sirkelbevegelser funker best på huden, ikke bare sveipe over liksom. Jeg foretrekker også å tømme litt pudder i lokket og snurre kosten oppi der en liten stund før jeg dunker av det overflødige og påfører. Jeg synes dette gir penere resultat, har hørt at det "knuser" mineralene, på en måte, og at det dermed blir avgitt mer farge. Lykke til Endret 7. mars 2010 av Rosebud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå