Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Bruker to leppestifter fra Make Up Store.

Fargene er kjempefine, men leppene blir ganske tørre etter 1/2 time.

Hva kan jeg gjøre for å unngå dette?

Har prøvd å bruke lipsyl under, men det er ikke store forskjellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler EOS lipbalm,de runde kulene som selges på helsekost,frisører ol. Bruk den på natta og når du er hjemme og ikke har leppestift på. Den er kjempegod og gjør leppene leppestiftklare :)

Skrevet

Bruk en primer under, for eksempel KissKiss fra Guerlain eller leppeprimeren fra MAC. Bruk en god leppepomade når du ikke har leppestift på, Lypsyl er ikke et godt alternativ-en uten mineralolje, basert på naturlige ingredienser- som EOS, Weleda Everon, en av Decleors leppepomader etc.

Gjest Silvermist
Skrevet

TS her, nettopp registrert meg som bruker :)

Da skal jeg prøve meg med en primer.

Bruker stort sett lypsyl når jeg ikke bruker leppestift.

Er nesten redd leppene mine er blitt avhengig av fuktighet :(

Skrevet

Så har leppestiften også mye å si, noen leppestifer er svært uttørkende, spesielt om de er laget for å sitte lenge.... Har ikke prøvd MUS sine, så vet ikke hvordan de er i konsistens, men nå om vinteren kan det lønne seg å ha litt fetere leppestifter.

Selv er jeg avhengi av å ha eos eller decleor sin leppomade med meg hvor enn jeg går, samt leppestift og en hydra color (leppomade med farge)... Da er jeg garantert mye lepper uansett hva jeg måtte møte av vind og vær ;)

Skrevet
TS her, nettopp registrert meg som bruker :)

Da skal jeg prøve meg med en primer.

Bruker stort sett lypsyl når jeg ikke bruker leppestift.

Er nesten redd leppene mine er blitt avhengig av fuktighet :(

Det er fullt mulig leppene dine er avhengig av lypsylen. Prøv naturlige fuktgivere som oljer istedet, feks EOS som er nevnt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...